زمان خرید هاست باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟

به گزارش گالری ابزار زیبا، هاست یکی از مهمترین اجزای ارتباطات آنلاین به شمار می رود و انتخاب هاست مناسب نیازمند آگاهی از بعضی نکات و جزئیات است.

زمان خرید هاست باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟

به گزارش گالری ابزار زیبا، بنابر اعلام ایران سرور، زمانی که قصد تهیه یک هاست برای میزبانی وب سایتتان روی آن هستید و بین شرکت های ارائه دهنده هاست برای خرید هاست دو دل شده اید، این موارد می تواند به شما یاری بسیار زیادی داشته باشد

خرید هاست:

- پشتیبانی حرفه ای و مناسب

یکی از مواردی که می تواند همواره به شما یاری بسیار زیادی داشته باشد، پشتیبانی تاپ ناتچ و حرفه ای هست، وقتی کار خودتان دست حرفه ای بسپارید دیگر نگران این مورد نخواهید بود که سرور شما غیرفعال گردد یا به مسائل سروری وقتی برمی خورید، همواره یک نفر هست که به شما یاری کند، ایران سرور یکی از شرکت های هاستینگ هست که با استفاده از این ویژگی توانسته است همواره پیروز واقع گردد.

- کیفیت سرویس

یکی دیگر از مواردی که همواره برای یک وب مستر ارزش بسیار زیادی دارد، کیفیت سرویس های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب هست، وقتی کیفیت هم ازلحاظ سخت افزاری و هم ازلحاظ نرم افزاری مناسب باشد، دیگر نگران این نخواهید بود که هنگامی که بازدیدهای سایتتان زیاد می گردد یا احتیاج دارید که منابع زیادی را درگیر کنید، هیچ نگرانی نخواهید داشت.

- امنیت بالا

فرقی نمی نماید که هاست لینوکس خریداری نموده باشید یا هاست ابری ایران سرور، یکی از مزیت های رقابتی ایران سرور همواره همین مورد بوده است که هیچ نگرانی از بابت امنیت نخواهید داشت.

تفاوت هاست لینوکس و هاست ویندوز

زمانی که می خواهید اقدام به خرید هاست کنید، این سوال برای شما ممکن است که به وجود بیاید که آیا هاست ویندوز بخریم یا هاست لینوکس؟ در ادامه به تفاوت های این دو خواهیم پرداخت.

ویژگی های هاست لینوکس:

هاست لینوکس، همان طور که از اسمش پیداست با هاست های ویندوز تفاوت دارد، اگر بخواهیم به ریشه های قدیمی این دو بپردازیم، باید بگوییم که هاست های لینوکس، تحت سیستم عامل لینوکس هستند و زبان برنامه نویسی آن ها متفاوت است.

ویژگی های هاست ویندوز:

همان طور که قبل تر در خصوص هاست های ویندوزی شرح خدمتتان ارائه دادیم که زبان برنامه نویسی آن ها تحت لینوکس است و فقط زبان های تحت لینوکس روی آن ها اجرا می گردد، این مورد در خصوص هاست های لینوکس صدق می کرد و روی هاست های ویندوز هم صدق می نماید.

چرا برای کسب وکارمان باید خرید هاست اختصاصی را در نظر داشته باشیم؟

همان طور که می دانید، در سطح اینترنت دو نوع هاست وجود دارد، هاست های اشتراکی و هاست های اختصاصی، اگر کسب وکار شما مدیوم سایز و در حد متوسط هست، پیشنهاد می کنیم برای خرید هاست، هاست های اختصاصی را انتخاب کنید که در ادامه به آنالیز مزیت های این سیستم خواهیم پرداخت.

چرا هاست اختصاصی

هاست های اختصاصی ایران سرور یکی از مزیت هایی که دارد این هست که روی هر سرور، حداقل یک سه یا چهار وب سایت وجود دارد که نسبت به هاست های اشتراکی یک مزیت رقابتی هست و وقتی شما منابع بیشتری داشته باشید، می توانید به راحتی روی هر سیستمی که هستید وب سایتتان را در سریع ترین زمان ممکن ببینید و لود کنید.

فرق هاست اشتراکی با اختصاصی

هاست های اشتراکی به هاست هایی گفته می گردد که روی یک سرور میزبانی یا یک سرور اختصاصی با مشخصات بالا، بین چندین وب مستر به اشتراک گذاشته می گردد.

در هاست های اختصاصی اگر منابع و رم سرور 56 گیگابایت رم باشد، بین هر وب سایت حداقل 12 گیگابایت رم به اشتراک گذاشته می گردد و همین مورد موجب می گردد تا کیفیت خدمات میزبانی ارائه شده بالاتر برود و زمانی که وب سایت حجم زیادی از بازدید را می گیرد، مسئله ای برای لودینگ وب سایتان به وجود نیاید.

فرق هاست وردپرس با هاست لینوکس

زمانی که شما می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید و کسب وکار اینترنتی خودتان را داشته باشید، قبل از خرید هاست احتیاج است تا بدانید که می خواهید از چه سیستمی بهره ببرید. برای مثال اگر بخواهید از سیستم وردپرس بهره ببرید، برای اول کار ممکن است که هاست لینوکس جوابگوی احتیاجهای شما باشد، اما اگر بخواهید به صورت کاملاً حرفه ای ادامه دهید، احتیاج به خرید هاست وردپرس دارید که در ادامه به آنالیز آن خواهیم پرداخت ….

مزیت های رقابتی هاست وردپرس

همان طور که از اسمش پیداست، هاست های وردپرس برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند و فرقی که با سیستم های لینوکسی و فضای میزبانی وب لینوکسی دارند در این هست که هاست وردپرس بهینه سازی شده برای وردپرس هست و تمام پیش احتیاجهای وردپرس را روی خودش نصب دارد و کلا برای همین موضوع ساخته شده است.

چرا هاست وردپرس سرعت بالاتری دارد؟

هاست های وردپرس سرعت نسبتا بالاتری دارند چون برای همان سیستم ساخته شده اند، برای مثال اکثر وب سایت های وردپرسی از سیستم Litespeed cache استفاده می نمایند و این سیستم با وب سرور LiteSpeed که یکی از بهترین و قدرتمندترین وب سرویس ها هست، اجرا و پیاده سازی شده می گردد.

تفاوت هاست Cpanel با هاست دایرکت ادمین

موقعی که می خواهید اقدام به خرید هاست کنید، یکی از مواردی که به چشم شما در وب سایت های مختلف خواهد خورد، نوع کنترل پنل ارائه شده توسط شرکت های هاستینگ هست که یا CPanel است یا دایرکت ادمین و یا هم Plesk در ادامه به آنالیز این دو خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

هاست های Cpanel

یکی از مزیت هایی که هاست های سی پنل نسبت به هاست های دایرکت ادمین دارد، این هست که سی پنل توانسته است با رابط کاربری حرفه ای که ارائه می دهد، استفاده از آن را برای کاربران راحت تر کند.

هاست های دایرکت ادمین

نمی دانم تابه حال با کنترل پنل دایرکت ادمین کارنموده اید یا خیر، اما اگر کارنموده اید می دانید حتماً از چه چیزی صحبت می کنم، یکی از معایب خیلی بزرگ کنترل پنل دایرکت ادمین، رابط کاربری ناپسند و زشت آن هست که کاربران را با مسائلی روبه رو می نماید؛ اما ازلحاظ سرعت، سرعت بالاتری نسبت به کنترل پنل سی پنل دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمان خرید هاست باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان خرید هاست باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید