ششمین نشست میراث فرهنگی و توسعه فضاهای شهری برگزار می شود

به گزارش گالری ابزار زیبا، معاون میراث فرهنگی استان تهران گفت: به مناسبت روز تهران، ششمین نشست از سلسه نشست های تخصصی میراث فرهنگی استان تهران، با موضوع معرفی رویکردهای نوگرا در تعریف عملکرد بناهای واجد ارزش شهر تهران، روز شنبه 13 مهرماه 98 در سالن همایش های موزه فرش برگزار می شود.

ششمین نشست میراث فرهنگی و توسعه فضاهای شهری برگزار می شود

به گزارش گالری ابزار زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، محسن شیخ الاسلامی معاون میراث فرهنگی استان تهران با اعلام این خبر گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در نظر دارد تا در راستای سلسله گفت وگوهای تخصصی میراث فرهنگی و توسعه شهری، ششمین نشست از این گفت وگوها را تحت عنوان معرفی رویکردهای نوگرا در تعریف عملکرد بناهای واجد ارزش شهر تهران برگزار کند.

شیخ الاسلامی اضافه نمود: هم اندیشی و گفت وگو در زمینه روز تهران، با حضور صاحب نظران به بررسی چالش های موجود در این زمینه با نگاه به ساختارها و کارکردهای جدید در عرصه برنامه ریزی و طراحی شهری می پردازد.

او در سرانجام خاطرنشان کرد: حضور علاقه مندان در این نشست آزاد است و به شرکت کنندگان گواهی حضور از طرف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعطا می شود.

نشست معرفی رویکردهای نوگرا در تعریف عملکرد بناهای واجد ارزش شهر تهران روز شنبه 13 مهرماه از ساعت 16 تا 19 در موزه فرش ایران به نشانی خیابان کارگر شمالی تقاطع خیابان دکتر فاطمی برگزار می شود.

منبع: میراث آریا

به "ششمین نشست میراث فرهنگی و توسعه فضاهای شهری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین نشست میراث فرهنگی و توسعه فضاهای شهری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید