صادرات اولین محموله سیگار به ترکمنستان

به گزارش گالری ابزار زیبا، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از صادرات نخستین محموله سیگار تیر لایت به ترکمنستان اطلاع داد.

صادرات اولین محموله سیگار به ترکمنستان

به گزارش گروه مالی گالری ابزار زیبا از شرکت دخانیات ایران، محمد شیخان اضافه کرد: راهبرد مهم و سیاست گذاری نو شرکت دخانیات ایران بر مبنای صادرات محصولات دخانی اعم از سیگارت، توتون و تنباکو برنامه ریزی شده و هم اکنون شاهد تحقق آن هستیم که به مرور با برنامه های در دست اقدام بر حجم آن اضافه کرده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه محوری صادرات به عنوان بازوی اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و به منظور تقویت و توسعه کشت توتون و تنباکو در راستای حمایت از کشاورزان زحمتکش این مرز و بوم، سیاست های صادرات محور را یکی دیگر از راهبرد های شرکت دخانیات ایران برشمرد.

شیخان گفت: بازاریابی و تعامل هوشمند با سفارتخانه ها و رایزن های مالی کشور های خارجی به ویژه کشور های منطقه و حوزه CIS برای صادرات محصولات در دستور کار بوده و به عنوان نخستین محموله صادراتی مستقیم سیگارت، محصول تیر لایت به ترکمنستان ارسال شد.

محصول تیرلایت یکی از سیگارت های با کیفیت خانواده برند تیر شرکت دخانیات ایران است که به دلیل کیفیت بالا، مواد اولیه مرغوب استفاده شده در فراوری آن و نوع ذائقه، در کشور های منطقه به ویژه حوزه کشور های CIS مورد استقبال جدی مصرف کنندگان سیگارت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صادرات اولین محموله سیگار به ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات اولین محموله سیگار به ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید