صادق زاده سرپرست تازه مرکز تهران هوشمند شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، در مراسمی که دیروز، 27 فروردین با حضور سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در مرکز تهران هوشمند برگزار گردید، ایمان صادق زاده به عنوان سرپرست نو این مرکز معارفه شد و ماموریت خود را شروع کرد.

صادق زاده سرپرست تازه مرکز تهران هوشمند شد

به گزارش گروه اجتماعی گالری ابزار زیبا، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، هادی محضرنیا، سرپرست سازمان، در این جلسه با تاکید بر اهمیت راه اندازی سازمان فناوری های نوین اظهار کرد: شرایط به گونه ای است که فرصتی برای از دست دادن نداریم و انتظاری که از مرکز تهران هوشمند داریم آن است که در جهت اجرایی و عملیاتی، فعالانه حرکت خود را شروع کند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به جهت طی شده به وسیله این سازمان در عرصه شهر هوشمند گفت: هر چند با چند سال تاخیر جهت شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفته است، اما در این جهت گام اول، تبیین موضوع شهر هوشمند، شناسایی توانمندی ها و احتیاج های آن بوده است و خوشبختانه این نقش با برگزاری همایش ها، سخنرانی ها و جمع آوری مستندات به خوبی اجرا شده است.

محضرنیا با اشاره به پیگیری فرایند حقوقی راه اندازی سازمان فناوری های نوین اظهار کرد: در حال حاضر باید در جهت اجرایی و عملیاتی حرکت کنیم و فارغ از نتایج حقوقی، قسمت عمده پروژه های فناورانه کلید زده گردد.

وی اضافه نمود: امروز می توان گفت که مرکز تهران هوشمند با ماموریت تازه، از سطح قبلی ارتقاء پیدا نموده است و سازمان فاوا کوشش می نماید، این مرکز را در زمینه در اختیار قرار دادن امکانات زیرساختی و فناورانه در اولویت قرار دهد. کوشش هایی که تا پیش از این در مرکز تهران هوشمند اجرا شده، رضایت بخش است و تغییرات اجرا شده بر اساس ارتقاء ماموریت این مرکز بوده است.

فرهاد توکل همدانی سرپرست پیشین مرکز تهران هوشمند نیز موفقیت های به دست آمده را حاصل توفیق الهی و نتیجه همکاری و فعالیت جمعی دانست و از مدیران سازمان فاوای شهرداری تهران، به خاطر اعتماد و همکاری همه جانبه، قدردانی کرد.

ایمان صادق زاده سرپرست مرکز تهران هوشمند نیز با اشاره به اینکه باید اصلاحاتی در مورد جایگاه حقوقی مرکز تهران هوشمند انجام گردد اعلام نمود: در جهت تازه پیش روی مرکز تهران هوشمند حضور در زیست بوم نوآوری احتیاجمند حمایت همه جانبه از سوی سازمان فاوا است.

لازم به ذکر است ایمان صادق زاده پیش از این عضو هیات مدیره هولدینگ شرکت های دانش بنیان توسعه و رشد معنا بوده است که در زیر مجموعه آن، سه مرکز نوآوری نیترو، تپش و اکسیژن در حوزه های هوش مصنوعی، پزشکی و IoT فعالیت می نمایند. صادق زاده، عضو هیات موسس انجمن صنفی مراکز نوآوری و فضا های کار اشتراکی کشور و دانشجوی دکترای مدیریت تکنولوژی در گرایش مدیریت نوآوری در دانشگاه تهران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صادق زاده سرپرست تازه مرکز تهران هوشمند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادق زاده سرپرست تازه مرکز تهران هوشمند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید