صدور حکم جلب فردی که با قمه وارد مدرسه شد، متخلف متواری است

به گزارش گالری ابزار زیبا، این فرد با ادعای رفتار بد معلم با فرزندش اقدام به این کار نموده که به هیچ وجه توجیهی ندارد و قطعا با برخورد قاطع دستگاه قضا روبرو خواهد شد.

صدور حکم جلب فردی که با قمه وارد مدرسه شد، متخلف متواری است

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به حضور فردی با قمه در مدرسه ای در کمالشهر کرج گفت: حکم جلب این فرد که طبق شنیده ها متواری است، صادر شده و قطعا برخورد قانونی شدیدی در انتظار او خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی حجرگشت در نشست خبری روز یکشنبه 10 اردیبهشت با شرح در مورد انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود 10 روز پیش افتاده بود ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.

وی ادامه داد: ما منکر نواقص موجود در مدارس نیستیم و پذیرای نقدها منطقی هستیم ولی هیچ کس حق ندارد به شان معلم توهین و با قلدری فضای آموزش دانش آموزان را ملتهب کند.

وی شرح داد: این فرد با ادعای رفتار بد معلم با فرزندش اقدام به این کار نموده که به هیچ وجه توجیهی ندارد و قطعا با برخورد قاطع دستگاه قضا روبرو خواهد شد.

این مسئول تاکید نمود: حکم جلب این فرد که طبق شنیده ها متواری است، صادر شده و قطعا برخورد قانونی شدیدی در انتظار او خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر شرایط مدارس دو شیفته گفت: در حال حاضر تقریبا تمامی مدارس فردیس، ناحیه 4، ماهدشت و محمد شهر و بخش زیادی از مدارس منطقه 3 دو شیفته هستند.

وی ادامه داد: در مدارس هشتگرد و چهارباغ هم با همین مشکل روبرو هستیم و تنها شهرستانی که مدارس دوشیفته ندارد طالقان است.

منبع: عصر ایران

به "صدور حکم جلب فردی که با قمه وارد مدرسه شد، متخلف متواری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم جلب فردی که با قمه وارد مدرسه شد، متخلف متواری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید