عدم اطلاع وزارت بهداشت از درصد بستری شدگان و فوتی های کرونا که واکسن زده یا نزده اند، صحت ندارد

به گزارش گالری ابزار زیبا، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: عدم اطلاع وزارت بهداشت از درصد بستری شدگان و فوتی های کرونا که واکسن زده یا نزده اند، صحت ندارد.

عدم اطلاع وزارت بهداشت از درصد بستری شدگان و فوتی های کرونا که واکسن زده یا نزده اند، صحت ندارد

به گزارش گروه اجتماعی گالری ابزار زیبا، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: عدم اطلاع وزارت بهداشت از درصد بستری شدگان و فوتی های کرونا که واکسن زده یا نزده اند، صحت ندارد.

وی افزود: علی رغم حضور در جلسه ای مهم پس از تماس های مکرر یکی از گالری ابزار زیبا پرتلاش و بااخلاق حوزه سلامت، جوابگوی ایشان شده و محبت آمیز درخصوص سوال وی مبنی بر ارائه آمار بستری و فوتی های واکسن زده کرونا، شرحاتی دادم.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: شرح دادم، مطالعاتی که در حوزه تحقیقات وزارت بهداشت اجرا شده، هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است که اگر به سرانجام رسیده بود به گالری ابزار زیبای که طی یک تا دو ماه گذشته از خبرگزاری های دیگر در پی پاسخ همین سوال بودند، ارائه می شد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار کرد: از آنجایی که خبرنگار گرامی نگاه ساده انگارانه ای به جمع آوری آمار داشت و ارائه آمار را تنها ضرب و تقسیم چند عدد تلقی می کرد، در گفتگویی محبت آمیز شرح دادم که آمار متقن و مورد اعتماد بوی ادامه داد: ه این سهولت که در تفکر شما است، گردآوری نمی شود و به پژوهشی عمیق نیاز دارد. منابع تهیه چنین آماری متعدد بوده و نیاز به ویرایش دارند. البته مجدد تاکید کردم که بهتر است صبوری کنید تا به زودی نتیجه نهایی در اختیار شما، دیگر دوستان خبرنگار و مردم قرار داده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عدم اطلاع وزارت بهداشت از درصد بستری شدگان و فوتی های کرونا که واکسن زده یا نزده اند، صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم اطلاع وزارت بهداشت از درصد بستری شدگان و فوتی های کرونا که واکسن زده یا نزده اند، صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید