واکسن آسترازنکا به اندازه کافی برای گیلان تامین می گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرنگاران/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان اطمینان خاطر داد که سهمیه واکسن آسترازنکا بر اساس احتیاج استان به گیلان تخصیص می یابد و همه کسانی که منتظر دریافت دوز دوم این واکسن بودند به زودی واکسینه می شوند.

واکسن آسترازنکا به اندازه کافی برای گیلان تامین می گردد

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با گالری ابزار زیبا، با اشاره به اینکه سهمیه نو واکسن آسترازنکا در استان توزیع شده است، اظهار کرد: تمامی کسانی که دوز اول واکسن آسترازنکا را دریافت نموده و زمان دریافت دوز دوم آنان فرا رسیده می توانند طی روزهای آینده به مراکز واکسیناسیون سطح استان مراجعه نموده و واکسن شان تزریق گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: در صورتی که مردم با مراجعه به مراکز واکسن پیروز به دریافت واکسن آسترازنکا نشوند، نگران دریافت آن نباشند زیرا در ابتدای هفته آینده، مجددا سهمیه نو واکسن آسترازنکا به استان اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه دریافت دوز های دوم و سوم واکسن باید از اولویت های زندگی مردم باشد گفت: هر فردی که واکسن دریافت می نماید می تواند در ایجاد ایمنی جمعی نقش بسزایی ایفا کند.

حیدرزاده توضیح داد: در کنار واکسیناسیون کرونا که با سرعت در حال اجرا است، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هم باید به وسیله مردم رعایت گردد تا بتوان بیماری را تحت کنترل در آورد.

وی متذکر شد: تا به امروز بیش از 83 درصد مردم استان هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند و فرایند واکسیناسیون در همه استان همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکسن آسترازنکا به اندازه کافی برای گیلان تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن آسترازنکا به اندازه کافی برای گیلان تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید