عکسی فوق العاده از توانایی و مهارت کفتار در شنای کرال پشت

به گزارش گالری ابزار زیبا، رینوسترپن (Renoster Pan)، گودال آبی معروفی در بخش جنوبی پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی است که گونه های مختلف جانوری به آنجا می روند. لامبرت فوریه یکی از توریست های طبیعت گرد، کنار این گودال رفت و در آنجا مشغول کمی استراحت شد. سپس او کفتاری را دید که به گودال نزدیک می گردد.

عکسی فوق العاده از توانایی و مهارت کفتار در شنای کرال پشت

به گزارش خبرآنلاین؛ کفتار ابتدا از نزدیک شدن به گودال، به علت وجود جهانگرد، تردید داشت،، اما پایان نزدیک شد و تنی به آب داد. موضوع جالبی که در این لحظه پیش آمد، شنای کرال پشت کفتار بود که این حیوان بدون هیچ زحمت و با مهارت بالا انجام می داد.

لامبرت از تماشا این صحنه بسیار تعجب نموده و از شنای کفتار فیلم گرفته بود. تمام پنجه های کفتار رو به بالا بود و بدون توجه به جهان اطراف خود، با تکنیک کرال پشت شنا می کرد.

کفتار ها معمولا حیوانات خشکی هستند و علاقه ای به آب ندارند و اینکه همه آن ها شنا، به ویژه شنای کرال پشت، انجام نمی دهند. آن ها وقتی می خواهند خود را از شر گرما خلاص نمایند یا به شکار موجودات آبزی بروند یا با کفتار های دیگر تعاملات اجتماعی، مانند بازی در آب، داشته باشند به درون آب می روند.

این کفتار پس از کمی آب تنی و شنای کرال پشت، به کنار کفتار های دیگر رفت.

منبع: فرارو

به "عکسی فوق العاده از توانایی و مهارت کفتار در شنای کرال پشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی فوق العاده از توانایی و مهارت کفتار در شنای کرال پشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید