مبارزی تازه، رقیب کهنه سرباز میادین نبرد!

به گزارش گالری ابزار زیبا، کانال خبری پارتیزان نوشت: ویدئویی از معرفی مسلسل میانه Reapr که جهت جایگزینی مسلسل سنگین M2 Browning به وسیله شرکت Ohio Ordnance ارائه شده است در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد. این شرکت خود نیز از تولیدکنندگان فعلی مسلسل سنگین M2 است.

مبارزی تازه، رقیب کهنه سرباز میادین نبرد!

پیشتر نیز جهت جایگزینی مسلسل سنگین M2 شرکت Sig (سیگ) اقدام به ارائه مسلسل میانه جدیدی بهره برنده از گلوله 63 8.6 میلی متر (ملقب به 338. نورمامگنوم یا NM) نموده بود. حال رقیب دیگری برای این سلاح بر سر جایگزینی M2 به وجود آمده است.

اگرچه مشخصات دقیقی در ویدئو عنوان نمی گردد اما ظاهرا عملکرد مسلح سازی سلاح از گاز استفاده نمی کند و سلاح بهره بنده از عقب نشینی (احتمالا کوتاه) لوله است. بعلاوه سلاح نوارخور است و گلوله مورد استفاده نیز همان 63 8.6 میلی متر است.

سلاح قابلیت تعویض سریع لوله با یک دست را دارد. و جهت آسانی در حمل و نقل به سه قطعه شامل لوله، محافظ دست و بدنه اصلی تقسیم می گردد. جرم آن نیز از مسلسل چندمنظوره M240B کمتر است. (جرم M240B حدود 12.4 کیلوگرم است.) امکان نصب انواع سامانه ی های اپتیکی جهت نشانه روی و دوطرفه بودن کنترل های سلاح از دیگر ویژگی ها است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "مبارزی تازه، رقیب کهنه سرباز میادین نبرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزی تازه، رقیب کهنه سرباز میادین نبرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید