معاون شهردار تهران: انبار چسب بازار سید ولی 6 بار اخطار دریافت نموده بود

به گزارش گالری ابزار زیبا، ساختمان انبار چسب بازار سید، جزو ساختمان های ناایمن بود و 6 بار اخطار از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دریافت نموده بود.

معاون شهردار تهران: انبار چسب بازار سید ولی 6 بار اخطار دریافت نموده بود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: انبار چسب واقع در بازار سید ولی که امروز سه شنبه 16 خرداد دچار آتش سوزی شد، 6 مرتبه اخطار دریافت نموده بود.

به گزارش ایرنا، حسین نظری روز سه شنبه در جمع گالری ابزار زیبا اظهارداشت: حدود ساعت 9:37 دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در چندین انبار و مغازه در بازار سید ولی اعلام شد.

وی اضافه نمود: 11 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی در محل حادثه حضور دارند و اکنون تانکرهای آب و عوامل شهرداری منطقه 12 هم در محل آتش سوزی حضور دارند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه بود و یک انبار با سقف شیروانی هم کنار آن بود. چندین مغازه و انبار در مجموع به وسعت یکهزار متر با کاربری نگهداری چسب و مواد نگهدارنده و تینر در ادامه دچار حریق شد که آتش نشانان همچنان از چند طرف مشغول اجرای عملیات هستند.

نظری گفت: این ساختمان، جزو ساختمان های ناایمن بود و 6 بار اخطار از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دریافت نموده بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عملیات مهار آتش سوزی انبار چسب بازار سیدولی همچنان ادامه دارد و تا این لحظه یک آتش نشان دچار مصدومیت شده است.

منبع: عصر ایران

به "معاون شهردار تهران: انبار چسب بازار سید ولی 6 بار اخطار دریافت نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون شهردار تهران: انبار چسب بازار سید ولی 6 بار اخطار دریافت نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید