نحوه فعالیت دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، با توجه به شرایط قرمز کرونا در شهر تبریز و آذرشهر نحوه فعالیت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام شد.

نحوه فعالیت دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه گالری ابزار زیبا، در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 19 در شهر های کشور با توجه به شرایط قرمز کرونا در شهر تبریز و آذرشهر، به اطلاع می رساند، تا اطلاع ثانوی فعالیت های اداری و آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با رعایت ملاحظات صورت می پذیرد.

بر این اساس بخش اداری حوزه های مختلف از جمله دانشکده ها فعال خواهند بود.

تمامی فعالیت های آموزشی (شامل کلاس ها و جلسات دفاع از خاتمه نامه) به صورت مجازی ادامه خواهد یافت. الزام برگزاری 50 درصد کلاس های آنلاین در دانشگاه برای اساتید در شرایط حاضر و تا تغییر شرایط رنگ بندی شهر تبریز ملغی است.

مدیران واحد ها ترتیبی اتخاذ نمایند تا امور و فعالیت های ضروری مربوطه با حداکثر یک چهارم حضور فیزیکی کارمندان و بقیه به صورت دورکاری با شرایط زیر انجام پذیرد:

اولویت دورکاری با کارکنانی است که مطابق بخشنامه شماره 99778 مورخ 1399/03/7 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، جزء گروه های خاص باشند.

مدیران پس از در اولویت قرار دادن افراد دارای شرایط خاص، برای سایرکارکنان نیز به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا افراد به صورت چرخشی و نوبت بندی در محل کار حاضر شوند و ارائه خدمات واحد ها به گونه ای تنظیم گردد که در انجام امورات جاری خللی وارد نگردد.

کارکنانی که با تایید مدیران دورکار باشند بایستی نسبت به ثبت در سامانه حضور و غیاب (بصورت روزانه) و ارائه گزارش دورکاری اقدام نمایند.

تمامی مدیران دانشگاه اعم از معاونین، مدیران ستادی، رؤسای دانشکده ها، مدیران گروه ها و رؤسای ادارات موظف به نظارت بر حضور و فعالیت های پرسنل و امور مربوطه واحد خود هستند.

جلسات و رویداد های دانشگاه از قبیل شورا ها و کمیته های دانشکده ها و پژوهشکده ها و سمینار های پژوهشی که به صورت مجازی امکان برگزاری دارند، طبق روال معمول برگزار خواهند شد.

تردد دانشجویان به دانشگاه صرفا برای انجام امورات خیلی ضروری مجاز است و همچنین حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تشخیص و پذیرش مسئولیت استاد راهنما و رئیس دانشکده و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای زمان های محدود امکان پذیر خواهد بود.

به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرش دانشجوی جدید در خوابگاه تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست. دانشجویانی که قبل از این تاریخ در خوابگاه مستقر شده اند در صورت تمایل می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به اسکان در خوابگاه ها ادامه دهند. لازم به شرح است که عدم مراجعه دانشجو حتی برای یک شب به خوابگاه موجب لغو مجوز اسکان در خوابگاه خواهد شد.

در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است، افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهند بود.

لازم به یادآوری است سرویس های دانشگاه جهت رفاه حال کارکنان تا اطلاع ثانوی در تمامی جهت ها دایر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه فعالیت دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید