نمایشگاه موتور شو در صنعت خودرو دبی 2021

به گزارش گالری ابزار زیبا، در این مطلب قصد داریم تا به سراغ یکی از نمایشگاه های خاص شهر دبی رفته و شما را با نمایشگاه موتور شو دبی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید تا به آنالیز این نمایشگاه بپردازیم.

نمایشگاه موتور شو در صنعت خودرو دبی 2021

کشور امارات متحده عربی در سال های اخیر رشد و پیشرفت فوق العاده ای نموده است و همین مسئله باعث شده تا امروزه شاهد برگزاری فستیوال های مختلفی در این کشور باشیم.

به همین خاطر باید به این نکته نیز اشاره کنیم که یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی، شهر زیبا دبی است که توانسته جایگاه فوق العاده ای را در این کشور به دست بیاورد و با برگزاری نمایشگاه های مختلف در شهر دبی در طول سال شاهد حضور گردشگران و جهانگرد هایی بسیار زیادی در این شهر زیبا هستیم.

معرفی نمایشگاه موتور شو دبی

در بخش اول اگر بخواهیم به آنالیز و معرفی نمایشگاه موتور شو دبی پرداخته و در رابطه با این نمایشگاه صحبت کنیم باید گفت که موتور شو یک نمایشگاه مشهور است که هر دو سال یک بار برگزار می گردد.

در این نمایشگاه شاهد حضور فراوری نمایندگان برجسته خودرو هستیم و در این فستیوال این مکان و بستر فوق العاده ای ایجاد شده تا شرکت ها بتوانند اقدام به نمایش آخرین تکنولوژی ها در حوزه فراوری موتورهای سنگین و سبک، خودروها، فناوری های نوین در حوزه فراوری خودرو و… نمایند.

در واقع شما می توانید هر آن چه در آینده قرار است در صنعت خودرو اتفاق بیافتد را در نمایشگاه موتور شو دبی مشاهده کنید. این مسئله باعث شد تا این فستیوال برای علاقه مندان به صنعت خودرو سازی تبدیل به یکی از برترین نمایشگاه های جهان گردد و همیشه افراد تمام کوشش خود را می نمایند تا در نمایشگاه موتور شو دبی شرکت نموده و از آخرین پیشرفت های صنعت خودرو سازی بازدید نمایند.

اطلاعات نمایشگاه موتور شو دبی در سال 2021

مثل رسم هر دو سال، بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه موتور شو دبی هستیم و در واقع می توان گفت که این نمایشگاه در هر دوره محبوبیت بیشتری پیدا می نماید و شاهد حضور شرکت ها و برندهای مطرح بیشتری در آن هستیم.

به همین خاطر در سال 2021 نیز مسئولین دو شهر دبی با برگزاری نمایشگاه موتور شو دبی، امکانی را برای علاقه مندان به صنعت خودرو سازی فراهم کردند تا بتوانند از این نمایشگاه خاص و مجذوب کننده تماشا نمایند.

البته پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا از نمایشگاه موتور شو دبی بازدید کنید، ضروری است تا اطلاعات و دانش خود در رابطه با این نمایشگاه را به طرز چشمگیری افزایش دهید. به همین خاطر باید گفت که زمان برگزاری موتور شو دبی در تاریخ 24 تا 27 نوامبر 2021 است که اگر بخواهیم در رابطه تاریخ شمسی آن صحبت کنیم باید گفت که این نمایشگاه مجذوب کننده و خاص در حد فاصل تاریخ 3 تا 6 آذر 1400 در شهر زیبایی دبی برگزار می گردد و به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما از این نمایشگاه مجذوب کننده تماشا کنید.

مساله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که محل برگزاری این مجموعه در مرکز تجارت جهانی دبی است و شما می توانید به راحتی به سراغ این بخش رفته و در آن از موتور شو دبی 2021 بازدید کنید.

چگونه خودمان را به نمایشگاه برسانیم

پس از آن که در رابطه با نمایشگاه موتور شو دبی صحبت نموده و در رابطه با نمایشگاه سال جاری اطلاعات کاملی را به شما ارائه کردیم، ممکن است این سوال برای تان مطرح گردد که چگونه خودمان را به نمایشگاه موتور شو رسانده و از این فستیوال مجذوب کننده و خاص تماشا کنیم؟

به منظور آنالیز این مسئله باید گفت که اگر در خارج از کشور امارات متحده عربی زندگی می کنید، می توانید به راحتی خودتان را به این کشور رسانده و به شهر دبی دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر اگر در پی یک روش کم هزینه برای سفر به کشور امارات متحده عربی و شهر دبی هستید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر ساله با آغاز این نمایشگاه شاهد برگزاری تورهای مختلفی برای بازدید از موتور شو دبی هستیم و شما می توانید با ثبت نام در این تورها خودتان را به کشور امارات برسانید.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که پس از وارد شدن به شهر دبی، برای دسترسی به مرکز تجارت جهانی دبی که محل برگزاری این نمایشگاه است، راه ها و روش های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. به همین خاطر اگر بخواهیم شما را با این روش ها آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دسترسی به نمایشگاه موتور شـو دبـی با مترو

آیا علاقه مند هستید تا خودتان را به وسیله خطوط مترو به نمایشگاه برسانید، باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که مرکز تجارت جهانی دبی دارای ایستگاه اختصاصی است و شما می توانید با استفاده از قطارهای خط قرمز مترو، به راحتی به ایستگاه نزدیک برج تجارب دبی دسترسی پیدا کنید و به راحتی خودتان را به این مجموعه برسانید.

  • دسترسی به نمایشگاه موتور شو دبـی با تاکسی

یکی از روش هایی که به شما یاری می نماید تا به وسیله آن به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی پیدا نموده و بتوانید از نمایشگاه موتور شو دبی تماشا کنید، استفاده از تاکسی است.

رانندگان تاکسی در شهر دبی به خوبی با مرکز تجارت جهانی این شهر آشنا بوده و می توانند به سریع ترین شکل ممکن شما را به این مجموعه برسانند. نکته لازم به ذکر آن است که هزینه رسیدن به مرکز تجاری دبی با استفاده از تاکسی بین 5 تا 12 درهم است.

  • دسترسی به نمایشگاه با خودرو شخصی

شما می توانید با استفاده از خودرو شخصی نیز به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی پیدا کنید. به همین خاطر باید گفت که این مجموعه در بزرگراه اصلی شهر دبی یعنی در بزرگراه شیخ زائد واقع شده است و می توانید به راحتی به این مجموعه رسیده و از خدمات آن بهره مند شوید.

پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت 7530 خودرو است و می توانید به راحتی خودرو شخصی تان را در این پارکینگ قرار داده و از این مجموعه خاص تماشا کنید.

توجه به نکات گفته شده این امکان را برای تان فراهم می نماید تا به راحتی بتوانید به شهر زیبای دبی سفر نموده و از نمایشگاه موتور شو دبی تماشا کنید. این نمایشگاه به علت شرایط خاص خود محبوبیت بسیار زیادی در سال های اخیر پیدا نموده و به همین علت پیشنهاد ما این است که اگر علاقه مند به خودرو هستید و قصد دارید تا آخرین پیشرفت های حوزه خودرو سازی تماشا کنید، حتماً به سراغ این نمایشگاه رفته و از آن بازدید کنید.

منبع: الی گشت

به "نمایشگاه موتور شو در صنعت خودرو دبی 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه موتور شو در صنعت خودرو دبی 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید