نگاهی به پورشه 718 اسپایدر RS

به گزارش گالری ابزار زیبا، پورشه 718 کایمن GT4 RS سال 2023 یکی از هیجان انگیزترین خودروهای اسپورت است که امروزه می توانید خریداری کنید. بنابراین، وقتی اعلام شد که پورشه 718 اسپایدر RS سال 2024 از بوکستر معمولی با استفاده از قطعات GT4 RS ساخته شده است، ما از هر کاری که داشتیم فرار کردیم تا این بوکستر بدون سقف را آنالیز کنیم.

نگاهی به پورشه 718 اسپایدر RS

همانطور که انتظار می رود، 718 اسپایدر موتور GT4 RS را انتخاب نموده و آن را در بدنهٔ بوکستر قرار داده است، که تجربهٔ مشابهی از عملکرد هیجان انگیز را با سقف باز به شما ارائه می دهد. اگر فکر می کنید GT4 RS بی معنی است (و میزان بیشتری صدا فراوری می نماید)، حتماً هنگام سوار شدن در اسپایدر، هنگامی که سقف و شیشه ها باز هستند، چک کنید که هیچ چیزی بین طبل گوش شما و سرشار از صدای موتور شش سیلندری تخت، که در بالای هر پرچم عقب به مسافران نشان داده شده است، وجود ندارد.

پورشه 718 اسپایدر RS

پورشه موتور GT4 با ظرفیت 4.0 لیتری خود را با توان 493 اسب بخار و 331 پوند-فوت گشتاور همراه با یک گیربکس PDK هفت سرعته کوتاه با مسئولیت انتقال این قدرت به چرخ های عقب نصب می نماید. پورشه می گوید که این خودروی کابردی با موتور وسطی در 3.2 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد، عددی که قابل قبول است و احتمالاً محافظت نماینده است، زیرا در GT4 RS ما در 2.9 ثانیه به همین سرعت رسیدیم.

Porsche 718 Spyder RS

718 اسپایدر RS تعداد زیادی از بدنه و ارتقاهای هواشناسی را با کوپه 718 کایمن GT4 RS به اشتراک می گذارد. درب جلو از فیبر کربن ساخته شده است و دارای یک خروجی هوای گسترده بالای بامپر است تا جریان هوا را تغییر دهد. دو فنر هوا سرما کردن ترمز را تقویت می نمایند و تیغه های جانبی در انتهای خارجی بامپر به کاهش نیروی فشاری یاری می نمایند. بزرگترین چیزی که از GT4 RS کم داریم، بال بزرگ عقب است، زیرا اسپایدر RS یک پرنده جیب (ducktail) ملاحظه پذیر دارد، اگرچه آن بیشتر و بزرگتر از 718 معمولی است.

Porsche 718 Spyder RS

بعلاوه شامل مدیریت فعالیت آماری آماده سازی با کالیبراسیون اسپورت پورشه است که 30 میلیمتر نزدیک تر به زمین نسبت به 718 بوکستر های غیر اسپایدر سواری می گردد. یک سیستم تقسیم گشتاور و دیفرانسیل محدود عقب مکانیکی نیز استاندارد است، بعلاوه چرخ های فورج آلیاژی 20 اینچی نیز است. پورشه می گوید که شاسی با دقت در جهت دهی فرمان تیز و دستگاه قابلیت مدیریت و چرخش گشتاور برخوردار است، اگرچه فنرها و کمپره ها نرم تر از آنچه در GT4 RS است است. ما فکر می کنیم که این بدان معناست که رانندگان اسپایدر می توانند انتظار کیفیت سواری کمی کم اهمیت تر را داشته باشند، با این حال GT4 RS با فشرده سازی قوی کاملاً قابل قبول است. ارتفاع سواری، جایگشت، زاویه شعاعی و نیز میله های ضد لغزش قابل تنظیم است و قسمت جلو می تواند در سرعت های پایین به ارتفاع 1.1 اینچ بالا برود تا از برخورد با آسیب راننده یا گودی جلوگیری کند.

برای کاهش وزن، 718 اسپایدر RS دارای یک سقف نرم با کنترل دستی است که دارای دو بخش، یعنی سایه بان و محافظ هوا است. پورشه می گوید که هر دو قابل جدا کردن و در داخل خودرو قرار داده می شوند و قسمت اول را می توان به تنهایی برای ارائهٔ سایه برای هر دو ساکن استفاده کرد. کل وزن آن حدود 40 پوند است که در مقایسه با 718 اسپایدر حدود 16 پوند صرفه جویی می نماید. ما فقط امیدواریم که بالا بردن سقف کمتر از جمع آوری خیمه مانند مدل های قبلی بوکستر مبتنی بر اسپایدر باشد.

داخل، فرمان GT Sport با روکش Race-Tex نشان گذاری زرد در موقعیت 12 ساعت دارد. قطعات کربن فیبری روی صندلی های بکتی قابل مشاهده هستند که ما به عنوان پشتیبانی جانبی عالی و در روی چرم سیاه پوشیده شده به ما گفته شده است. در صورتی که ساکنان فراموش نمایند که در چه ماشینی سوار هستند، لوگوهای اسپایدر RS بر روی پشتی هدرست دوخته شده است.

بسته Weissach موجود، چرخ های منیزیم فراوری شده سبک، و لوله های دمای تیتانیوم اضافه می نماید - انتظار می رود برای خرید این قابلیت بیشتر تجربه رانندگی را برای افرادی که به سرعت و عملکرد حساس هستند، بهبود ببخشد.

به طور کلی، پورشه 718 اسپایدر RS سال 2024 نسخهٔ ارتقاء یافته ای از 718 اسپایدر است که از عملکرد قدرتمند و هیجان انگیز GT4 RS برخوردار است. با سقف باز، طراحی ورزشی و توانایی های رانندگی منحصر به فرد، این خودرو به علاقه مندان به تجربهٔ سواری خشن و آزادی خواهانه توصیه می گردد.

منبع: فوت و فن / motortrend.com

به "نگاهی به پورشه 718 اسپایدر RS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به پورشه 718 اسپایدر RS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید