هم استانی های محترم در ایام تعطیل کرونایی، از خدمات الکترونیک شرکت گاز استفاده کنند
به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرگزاری خبرنگاران-با توجه به افزایش همه گیری بیماری کرونا و متعاقب بخشنامه تعطیلی بخش عمده ای از سازمان ها و ادارات دولتی، هم استانی های محترم بمنظور انجام درخواست های خود از خدمات الکترونیکی شرکت گاز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ سخنگوی این شرکت گفت: با توجه به واگذاری بیشتر خدمات قابل ارائه اعم از صدور قبض المثنی، تغییر نام، اشتراک پذیری و ... به دفاتر پیشخوان دولت، هم استانی های عزیز می توانند علاوه از بستر الکترونیکی فراهم شده، به نزدیک ترین دفتر در محل اقامت خود مراجعه و خدمات حضوری دریافت نمایند.
غلامرضا قنبری در مورد خدمات دریافت و پرداخت صورتحساب گاز نیز اضافه کرد: مشترکین محترم می توانند به صورت شبانه روزی به وسیله تماس با تلفن گویای 2194 یا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 100002194 خدمات مربوط به کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت آخرین قبض گاز اشتراک خود را دریافت نمایند.
وی همچنین اضافه کرد: سامانه تلفن گویای 3194 در طول شبانه روز آماده دریافت درخواست ها، نظرات، شکایات و نقدها مردمی می باشد.
قنبری با یادآوری سامانه تلفنی 194 برای درخواست خدمت در زمان مواجهه با حوادث و اتفاقات گاز و نیز اخذ مشاوره ایمنی و مصرف بهینه، اظهار داشت واحد امداد مکانیزه بصورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز استان می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گفت: در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، اطلاعات مورد احتیاج مشترکین محترم در سایت رسمی شرکت به آدرس:
www.nigc-eazar.ir
درج شده، باوجود این در صورت وجود هرگونه نکته نظر در زمینه اطلاعات مورد احتیاج و پیشنهادهای اجرایی درخصوص محتوای سایت، مراتب به وسیله سامانه پیامکی سازمان به شماره 300071371 قابل انعکاس و آنالیز می باشد. بطور یقین پیشنهادات مشتریان ما، همیشه روشنگر جهت خدمت رسانی مان خواهد بود.
منبع: خبرگزاری آریا