به شرکت کنندگان گواهینامه مرکز تجارت بین الملل (ITC) اعطا خواهد شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، رویداد بوت کمپ صادراتی، از سلسله رویدادهای فناورانه رینوتکس 2023 از 5 تا 9 آذر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار می¬شود.

به شرکت کنندگان گواهینامه مرکز تجارت بین الملل (ITC) اعطا خواهد شد

به گزارش شنبه مگ: رسول خالقی، مسئول کمیته رویدادهای رینوتکس با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی بوت کمپ صادراتی با همکاری اتاق بازرگانی تبریز و مرکز تجارت بین الملل، به مدت 5 روز در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار خواهد شد.

خالقی اضافه کرد: از سرفصل های بوت کمپ صادراتی رینوتکس، می­توان به آشنایی با مرکز تجارت بین الملل و ابزارهای تحلیل بازار صادراتی، از جمله نقشه تجاری، نقشه دسترسی به بازار، قواعد مبدأ و اقدامات بهداشتی و فنی اشاره نمود.

او بعلاوه گفت: میرهادی سیدی، مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران و بهروز حسن الفت، مدرس مرکز تجارت بین الملل (ITC) در این دوره آموزشی به ارائه مباحث مرتبط خواهند پرداخت.

به گفته او، بوت کمپ صادراتی در روز 5 آذر از ساعت 10 صبح، روزهای 6 تا 8 آذر از ساعت 8.30 صبح و روز 9 آذر از ساعت 9 صبح در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار خواهد شد. مسئول کمیته رویدادهای رینوتکس بعلاوه گفت که گواهینامه مرکز تجارت بین الملل (ITC) برای شرکت نمایندگان این رویداد صادر خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 04135261203 یا 04134775754 تماس گرفته و یا به وبسایت رینوتکس مراجعه نمایند.

بوت کمپ به دوره های آموزشی فشرده و کاملا مهارتی اشاره می گردد که با شرکت در آن، دانش کاربردی در زمینه ای معین به صورت تخصصی ارائه شده و سپس می توان به صورت حرفه ای وارد آن حوزه شد.

منبع: مجله شنبه

به "به شرکت کنندگان گواهینامه مرکز تجارت بین الملل (ITC) اعطا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به شرکت کنندگان گواهینامه مرکز تجارت بین الملل (ITC) اعطا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید