واکنش ستاره پرسپولیسی به پوشیدن پیراهن رقیب؛ خیلی این تیم را دوست داشتم!

به گزارش گالری ابزار زیبا، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و آن را با فکر باز انتخاب کردم.

واکنش ستاره پرسپولیسی به پوشیدن پیراهن رقیب؛ خیلی این تیم را دوست داشتم!

به گزارش گالری ابزار زیبا آنلاین، احسان پهلوان پس از پیوستن به سپاهان اصفهان در مورد انتخاب تیم تازه خود گفت: خیلی خوشحالم دوباره به سپاهان بازگشتم. من هفت سال در اصفهان زندگی کردم و اینجا را خانه خودم می دانم. امیدوارم سال جاری بتوانیم نتایج قابل قبولی را بگیریم و بازی های درخشانی انجام دهیم.

هافبک سپاهان اصفهان درباره انتخاب این باشگاه در جابجایی تابستانی فصل بیست و سوم لیگ برتر اضافه نمود: قبلاً اینجا بودم و با محیط آشنا هستم. سپاهان باشگاه بزرگی است. من در اصفهان زندگی و با فکر باز سپاهان را انتخاب کردم.

او درباره کار کردن با ژوزه مورایس تاکید نمود: او مربی بزرگ و با دانشی است. او جزو مربیان پر افتخاری است که وارد فوتبال ایران شده است. ارتباطی که برقرار کردیم خیلی خوب بود. باشگاه سپاهان همیشه برای قهرمانی کوشش نموده است. ما از همان ابتدا استارت قوی می زنیم و امیدوارم بازی های خود را یکی پس از دیگری با موفقیت سپری کنیم.

پهلوان به امکانات باشگاه سپاهان اشاره نمود و گفت: باشگاه بزرگ سپاهان استادیوم نقش دنیا را دارد. استادیوم بزرگی است. این تیم امکانات سخت افزاری خوبی دارد. طرفدار همیشه حمایت می نماید و سپاهان همیشه برای قهرمانی می جنگید. سپاهان را همیشه رصد می کردم. قبلاً هم که اینجا بودم خیلی این تیم را دوست داشتم. امیدوارم با یاری همدیگر بتوانیم درخشان ظاهر شویم.

او در انتها خطاب به هواداران زردپوشان اصفهان یادآور شد: آمده ام با تمام توان اینجا کوشش کنم. انشاءالله شما هم با حمایت هایتان کنارمان خواهید بود. امیدوارم با کوشش باشگاه و هواداران فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش ستاره پرسپولیسی به پوشیدن پیراهن رقیب؛ خیلی این تیم را دوست داشتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره پرسپولیسی به پوشیدن پیراهن رقیب؛ خیلی این تیم را دوست داشتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید