خاتمه انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری با چهره خندان آیان و ناکامی مخالفانش

به گزارش گالری ابزار زیبا، انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری پس از دو روز به انتها رسید و نتیجه آن هم بدون شک به نفع تاماش آیان و هم پیمان های او بود.

خاتمه انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری با چهره خندان آیان و ناکامی مخالفانش

به گزارش گالری ابزار زیبا، انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری در دو روز برگزار گردید و تکلیف پست های مختلف این فدراسیون تا سال 2021 معین شد. در مهم ترین پست ها، تاماش آیان 78 ساله برای چهار سال دیگر ریاست IWF را عهده دار شد تا نشان دهد فعلا فکر جدا شدن از وزنه برداری را در سر ندارد. پست مهم دبیرکلی هم به محمد جلود عراقی رسید. او که جای علی مرادی را در دبیرکلی کنفدراسیون آسیا گرفته بود، اکنون نیز پست دبیرکلی فدراسیون جهانی را بر عهده گرفته است.

ایران نیز با چهار کاندیدا در این انتخابات حضور داشت . علی مرادی که برای پست های کلیدی کاندیدا شده بود، از حضور در انتخابات ریاست، دبیر کلی، نایب رییسی اول و هیات رییسه انصراف داد و در نواب رییس هم رای نیاورد تا کاملا ناکام باشد. مرادی با رقیب تاماش آیان هم پیمان شده بود که همگی شکست خوردند.

همچنین داود باقری در پست کمیته پزشکی و علیرضا قریشی در پست کمیته فنی ناکام ماندند. تنها ایرانی که در این انتخابات رای آورد محسن بیرانوند بود که توانست عضو کمیته تحقیقات گردد.

نتایج انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری به توضیح زیر است :

ریاست: تاماش آیان (مجارستان)

دبیر کل: محمد جلود (عراق)

نایب رییس اول: اینتارات (تایلند)

نواب رییس: ارسلا پاپاندرا(آمریکا)، نیکو ولاد(رومانی)، جوزه کارلوس (پرو)، ژانات توسوپبکوف (قزاقستان)، پتر کرول (چک)

هیات رییسه: کارولینا لوندال (فنلاند) ،پیروس دیماس (یونان) بریندرا پراساد (هند) ، ماکسیم آگاپیتوف (روسیه) ماخکادوف (ازبکستان ) محمد محگوب (مصر)، لوییس زامبرانو (اکوادور) و مایکل ایرانی (بریتانیا)

کمیته فنی: چینن (ژاپن)، الکساندر کورلوویچ (بلاروس)، میلان میهایلوویچ (صربستان)، عبداله ال جرمال (یمن) ، براتینی (چین) و الکس راندریا ماناریوا (ماداگاسکار)

کمیته تحقیقات: پیرس (امریکا)، یانگ (چین تایپه)، پاندو (موریس) ،محسن بیرانوند (ایران)، اوکادا (ژاپن)، جونز (استرالیا)، و ال هرابی (عربستان)

کمیته پزشکی: دوگان (ترکیه)، لاوالی (آمریکا)، وارگاس (دومینیکن)، لیسیمونی کامی (تونگا)، تسیکوریس (یونان) ، ماریا روبیو (اسپانیا) و کاخابریشویلی(گرجستان)

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خاتمه انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری با چهره خندان آیان و ناکامی مخالفانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری با چهره خندان آیان و ناکامی مخالفانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید