پای برهنه با استانکو در قرنطینه خانگی!

به گزارش گالری ابزار زیبا، گروه فرهنگی خبرنگاران در مصاحبه با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.

پای برهنه با استانکو در قرنطینه خانگی!

به گزارش خبرنگار فرهنگی گالری ابزار زیبا، این روزها بیشتر کشورهای جهان درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می نمایند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی توان از آن گذشت. به بهانه این روزهای در خانه ماندن و سال نو، گالری ابزار زیبا در گفت و گو با بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا دیدن یک فیلم خوب جویا شده است.

سیروس همتی متولد 13 مرداد 1351 در تهران؛ بازیگر، کارگردان، نمایش نامه نویس و طراح صحنه است. تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم به عنوان معلم ریاضی مشغول به کار است. تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد.

این کارگردان و بازیگر مطرح تئاتر در گفت و گو با گالری ابزار زیبا از به تعویق افتادن نمایش بوقلمون به دلیل شیوع کرونا گفت و ادامه داد: دو فیلم سینمایی انفرادی و زن ها فرشته اند 2 را نیز برای عید نوروز آماده اکران داشتم که با این اوضاع بعید می دانم خبری از اکران باشد. پیش فراوری فیلم سینمایی بی نظیر درباره افغانستان نیز آغاز شده بود که یکی از نقش های آن را بازی می کردم که آن هم فعلا متوقف شده است.

همتی برای این روزهای در خانه ماندن کتاب پابرهنه ها اثر استانکو و ترجمه شاملو و کتاب مرگ کسب و کار من است به نویسندگی روبرمرل و فیلم های شنای پروانه و انفرادی که قرار بود اکران نوروزی شوند را برای دیدن پیشنهاد می نماید البته به شرطی که شرایط مهیا گردد و سینماها دوباره باز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پای برهنه با استانکو در قرنطینه خانگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای برهنه با استانکو در قرنطینه خانگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید