پیروزی برایتن با گل به خودی دقیقه94 ، توقف یووه بدون کریس

به گزارش گالری ابزار زیبا، تیم فوتبال برایتن بدون حضور علیرضا جهانبخش با گل به خودی آخرین لحظه های بازیکن اورتون برابر این تیم به پیروزی رسید و تا رده 12 جدول بالا آمد.

پیروزی برایتن با گل به خودی دقیقه94 ، توقف یووه بدون کریس

به گزارش گالری ابزار زیبا، در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ برتر جزیره برایتن در استادیوم خانگی به دیدار اورتون رفت و سه بر دو پیروز شد. پاسکال گراس در دقیقه 15 همبازی های جهانبخش را پیش انداخت اما گل به خودی آدام وبستر بازی را برای اورتون به تساوی کشاند. تیم دوم بندر لیورپول با گل دومینیک کالورت-لوین در دقیقه 74 پیش افتاد تا کابوس شکست بر اردوی برایتن سایه افکند.

این انتها کار نبود و برایتن به پشتوانه تماشاگران خودی در دقیقه 80 با پنالتی نیل ماپی نتیجه را در عدد دو مساوی کرد. در شرایطی که به نظر می رسید دو تیم به تساوی رضایت داده اند، یک گل به خودی دیگر نتیجه را عوض کرد. لوکاس دینیه، دفاع ملی پوش فرانسوی اورتون به اشتباه توپ را درون دروازه خودی فرستاد تا برایتن سه امتیاز بازی را از آن خود کند و با 12 امتیاز تا رده 12 بالا بیاید.

در دیگر بازی های امروز واتفورد و بورنموث به تساوی بدون گل رسیدند و وستهم با نتیجه مساوی یک بر یک برابر شفیلدیونایتد متوقف شد. رابرت اسنودگراس دقیقه 44 برای چکش ها گل زد و لیس موست با گل دقیقه 69 شادی را به اردوی شفیلد آورد. هر دو تیم چهار ضربه در چارچوب داشتند با این تفاوت که وستهم 62 درصد مالک توپ و میدان بود، 10 کرنر زد و حدود 200 پاس بیش از حریف داد.

در بازی دوم از هفته نهم سری آ ایتالیا هم یوونتوس از ساعت 16:30 امروز مهمان لچه بود و در انتها به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید. پائولو دیبالا در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی تورینی ها را پیش انداخت و لچه شش دقیقه بعد با ضربه پنالتی متئو مانکاس بازی را به تساوی کشاند. به این ترتیب، یووه بدون حضور کریس رونالدو از 25 ضربه سمت دروازه لچه، فقط چهار توپ در چارچوب زد و با 23 امتیاز صدرنشین باقی ماند. لچه در رده 16 ایستاده است.

در بازی اول این هفته سری آ ساسولو با یک گل میزبان خود هلاس ورونا را از پیش رو برداشت تا پس از سه شکست پیاپی، مزه برد را بچشد. ساسولو که یک بازی کمتر انجام داده، با هشت بازی و 9 بازی در رده 13 جدول قرار گرفته است. با تساوی یووه، این فرصت برای اینترمیلان فراهم شده تا با بردن پارما در استادیوم خانگی صدر جدول را پس بگیرد. هر چند بازی این دو تیم تا انتها نیمه اول دو بر یک به نفع مهمان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیروزی برایتن با گل به خودی دقیقه94 ، توقف یووه بدون کریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی برایتن با گل به خودی دقیقه94 ، توقف یووه بدون کریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید