پیولی: پیروزی بهترین هدیه برای سالگرد تولد من است، برای این شغل آمادگی لازم را دارم

به گزارش گالری ابزار زیبا، استفانو پیولی انتظار یک هدیه خاص برای جشن سالگرد تولدش را دارد.

پیولی: پیروزی بهترین هدیه برای سالگرد تولد من است، برای این شغل آمادگی لازم را دارم

به گزارش گالری ابزار زیبا، استفانو پیولی در اولین کنفرانس خبری پیش از بازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال میلان ابراز امیدواری کرد شاگردانش با رجحان در بازی این هفته سری A مقابل لچه، جشن سالگرد تولد او را باشکوه تر کنند.

سرمربی جدید روسونری گفت: زمان زیادی برای کار در کنار هم نداشته ایم اما فردا ایده های واضحی خواهیم داشت. هنوز در حال شناخت یکدیگر هستیم. روی جزئیات تمرکز دارم. از تمرینات ریکاوری تا رژیم غذایی همه این ها باعث رجحان ما در زمین می شود و بهترین کیفیت ممکن را رقم می زند. از بازیکنان نخواستم به من بگویند چه چیزهایی اشتباه بوده است. فقط می خواهیم با هم یک سفر جدید را آغاز کنیم. فکر می کنم تیم به ایده های جدید نیاز داشت. با خودم فکر کردم به یک باشگاه با ارزش با تاریخی بزرگ ملحق شده ام. بنابراین حضور در اینجا باعث افتخار من است. وقتی شما سرمربی میلان هستید، بازی کردن در سن سیرو باید یک انگیزه اضافه باشد، نه مساله ای برای نگرانی. برای چنین شغلی آماده ام. فردا 54 ساله می شوم و انقدر پخته هستم تا در چنین سطحی کار کنم.

او در ادامه اضافه کرد: روز بازی در مورد ترکیب اصلی تصمیم می گیرم. به پیونتک گفتم باید به خودش ایمان داشته باشد. اگر ما در میلان هستیم، یعنی کیفیت داریم و باید آن را نشان دهیم. رافائل لیائو بیشتر یک مهاجم مرکزی است تا بازیکن کناری اما پتانسیل فوق العاده ای دارد و می تواند به سرعت به نتیجه برسد. پاکتا در زمان حمله و دفاعی مفید نشان می دهد. چالهان اوغلو در نیمه زمین حریف بهتر کار می کند و قادر است برای مدافعان حریف مشکل درست کند. باید فردا عملکرد خوبی داشته باشیم و با نگرشی درست، پیروز شویم. قرار نیست طی 10 روز میلان تغییر کند. با بازیکنان صحبت کرده ام. اول از هر چیز بازیکنان باید تمرکز داشته باشند. به آنها ایمان دارم. لچه تیم هماهنگی است. آن ها خودشان را می شناسند و بنابراین برای پیروزی به عملکرد عالی نیاز داریم.بدون شک، یک پیروزی بهترین هدیه برای سالگرد تولد من خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیولی: پیروزی بهترین هدیه برای سالگرد تولد من است، برای این شغل آمادگی لازم را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: پیروزی بهترین هدیه برای سالگرد تولد من است، برای این شغل آمادگی لازم را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید