کارشناس الکاس: گل بغداد آفساید بود

به گزارش گالری ابزار زیبا، شدر حالی که از سکوت رسانه های قطری درباره گل دقیقه 4+90 بغداد بونجاح به پرسپولیس گفته می شد کارشناس شبکه معروف الکاس به افساید بودن این گل اعتراف کرد.. جایی که مجری و کارشناس صحبت های زیادی را در این خصوص انجام دادند و با استفاده از تکنولوژی های فوق العاده، به صورت کامل نشان دادند که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است . پس از اعلام نظر کارشناس داوری درباره آفساید بودن گل، مجری دلیل عدم اعلام آن را پرسید که کارشناس قطری گفت: جایگیری یاری داور در این صحنه خوب نبود. او یک متر عقب تر بود و در این صحنه کاملا اشتباه کرد.

کارشناس الکاس: گل بغداد آفساید بود

سپس مجری پرسید که آیا دریافت آفساید کمی مشکل نبود؟ که کارشناس داوری پاسخ داد: به هیچ وجه سخت نبود. اگر درست جایگیری می کرد می توانست گل اشتباه السد را تشخیص دهد. این مجادلات در حالی رقم خوردند که در شبکه های اجتماعی نیز کسی تلویزیون الکاس، مجری و کارشناس را به رنگی بودن متهم نکرده و آنها به دلیل اعلام نظر خود با اتهام های مختلف روبرو نشده اند!

البته به نظر می رسد که گل بونجاح در نیمه اول سالم بود و السد می توانست زودتر پیش بیفتد. در آن طرف پرسپولیسی ها نیز خود را یک پنالتی طلبکار می دانند اما به هر حال این اشتباهات داوری هرچه زودتر باید حل شوند و به موازات آن مهاجمان پرسپولیس نیز باید با دقت تر عمل نمایند تا مانع این شوند که بحران داوری و بی دقتی کنونی فراتر از این برود.

3

منبع: ایران ورزشی

به "کارشناس الکاس: گل بغداد آفساید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناس الکاس: گل بغداد آفساید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید