کشف و ضبط 2 سکه طلا و یک ظرف بیضی شکل از طریق نیروی انتظامی در شیروان

به گزارش گالری ابزار زیبا، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کشف و ضبط 2 سکه طلا و یک ظرف بیضی شکل از طریق نیروی انتظامی در شیروان صورت گرفت.

کشف و ضبط 2 سکه طلا و یک ظرف بیضی شکل از طریق نیروی انتظامی در شیروان

حمید رازقی گفت: 2 سکه طلا متعلق به دوره اسلامی و یک ظرف تاریخی متعلق به دوره قاجار در شهرستان شیروان با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شیروان ادامه داد: پس از دستگیری و توقیف اشیای تاریخی، مجرمان برای طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند و اشیای توقیفی نیز به منظور بررسی های کارشناسی تحویل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شده و سپس به منظور انجام مراحل تشخیص اصالت به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی منتقل شد.

رازقی شرح داد: نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی به صورت شبانه روزی در حال نظارت منطقه ها تاریخی سطح استان هستند و هرگونه گزارش و اخبار تخلف به سرعت پیگیری خواهد شد. از این رو از همه مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با شماره تماس 32228954-058 در میان بگذارند.

منبع: همگردی

به "کشف و ضبط 2 سکه طلا و یک ظرف بیضی شکل از طریق نیروی انتظامی در شیروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف و ضبط 2 سکه طلا و یک ظرف بیضی شکل از طریق نیروی انتظامی در شیروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید