کلانتری: امیدوارم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم

به گزارش گالری ابزار زیبا، به گفته سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بازیکنان ما تا زمان دریافت گل خوب کار کردند.

کلانتری: امیدوارم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم

گالری ابزار زیبا- تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال پرسپولیس به اتمام رسید.

علی اصغر کلانتری بعد از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: چند دیدار اخیر تیم فوتبال پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و کار دفاعی را برای استفاده کردن از ضدحملات در دستور کار قرار دادیم. تا زمانی که گل را دریافت کردیم خوب کار کردیم. در ارسال و گلی که دریافت کردیم هم به نظرم توپ به کسی برخورد نکرده بود. بچه های ما تا زمان دریافت گل خوب کار کردند و ما هم سعی کردیم از ضدحملات استفاده کنیم و 2 - 3 موقعیت خوب هم به دست آوردیم که از آن ها استفاده نکردیم. امیدوارم که در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

کلانتری درباره عملکرد تیم فجر شهید سپاسی در نیم فصل و انتظارات برای آینده گفت: متاسفانه مشکلاتی داشتیم که اکنون در جایگاهی هستیم که در شان باشگاه و هواداران آن نیست. از ابتدا که شروع کردیم به جایگاهی کمتر از جایگاه ششم فکر نمی کردیم، اما مشکلاتی داریم که بازگو کردن آن هم الان درست نیست. در تیمی مانند ما که از نظر بازیکن که نتوانستیم بازیکن بگیریم، کار را برای ما سخت کرد. بیشتر بازیکنان جوان گرفته ایم و ان شاالله با بازگشت مصدومان بتوانیم در ادامه جهت پیروز شویم. قول مساعد داده اند که در جابجایی شرایط خوبی داشته باشیم و بازیکنان مدنظر را در پست هایی که نیاز داریم جذب کنیم.

بیشتر بخوانید

  • مصدومیت بازیکنان فجرسپاسی تمامی ندارد

گالری ابزار زیبا ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کلانتری: امیدوارم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: امیدوارم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید