کیش ایر، گردشگری جزیره کیش را زنده نگه داشته است

به گزارش گالری ابزار زیبا، کیش ایر با مدیریت تازه، برای یاری به رشد و توسعه گردشگری کیش برنامه ریزی و خود را برای رسالت اصلی این هواپیمایی که یاری به گردشگری جزیره کیش است آماده نموده و در حال حاضر بیشتر پروازهای این هواپیمایی به مقصد گردشگری کیش صورت می گیرد.

کیش ایر، گردشگری جزیره کیش را زنده نگه داشته است

به گزارش گالری ابزار زیبا، مهرداد تاوتلی، دبیرکل جامعه هتلداران کیش در تبادل نظر با گردشبان گفت: جزیره کیش به عنوان اولین مقصد گردشگری برای زنده ماندن احتیاج به پرواز دارد اما با تصمیمات احساسی و غیرکارشناسی که در چند ماه گذشته گرفته شد، پروازهای چارتری به یک باره حذف شد و بعد از چندماه به این نکته پی بردند که کیش خارج از این معادلات است و لذا مسئولان پروازها را به شیوه قبلی مجددا احیا کردند.

در این مدت بسیاری از ایرلاین ها به جای اینکه به مقصد کیش پرواز نمایند به کشورهای همسایه مانند دبی و ترکیه رفتند و علاوه بر رونق بخشیدن گردشگری خارجی، و خروج ارز، عملا نرخ های دلاری دریافت کردند که البته که ازنظر مالی این موضوع به نفع آن ایرلاین ها بود.

اما در این میان کیش ایر با مدیریت نو، برای یاری به رشد و توسعه گردشگری کیش برنامه ریزی و خود را برای رسالت اصلی این هواپیمایی که یاری به گردشگری جزیره کیش است آماده نموده و در حال حاضر بیشتر پروازهای این هواپیمایی به مقصد گردشگری کیش صورت می گیرد.

رویکرد مدیریت نو هواپیمایی کیش ایر، علاوه بر اینکه باعث می گردد مقصد گردشگری کیش زنده بماند و جهانگرد به راحتی به جزیره بیایند، با جلوگیری از خروج ارز بسیاری از گردشگران با مقصد کشورهای همسایه را با هزینه ای بسیار کم تر به جزیره کیش می آورد.

تاوتلی استاد گردشگری و دبیر جامعه هتلداران کیش در ادامه گفت: انتظار داریم دولت از این ایرلاین حمایت کند. واقعیت آن است که کیش ایر احتیاج به تثبیت مدیریتی و مشخص و تکلیف مالکیت دارد، یک روز گفته می گردد این هواپیمایی در اختیار سا مان خصوصی سازی است، یک روز می گویند این شرکت در اختیار منطقه ها آزاد است و ... لذا برطرف این دلنگرانی ها و تثبیت مدیریتی این هواپیمایی و اجرایی شدن رسالت اصلی کیش ایر، یاری شایانی به جزیره کیش خواهد بود.

منبع: دنیای سفر

به "کیش ایر، گردشگری جزیره کیش را زنده نگه داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیش ایر، گردشگری جزیره کیش را زنده نگه داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید