گوشی تاشوی آنر مجیک Vs در راه است

به گزارش گالری ابزار زیبا، آنر میخواهد 2 آذر ماه (23 نوامبر) از محصولات تازهش در چین رونمایی کند. این رویداد شاهد ورود چند محصول تازه از جمله سری گوشی های هوشمند آنر 80 و دومین گوشی تاشوی این شرکت خواهد بود. به همین دلیل پوستر رسمی این گوشی هوشمند امروز منتشر شده و تأیید می نماید که دومین گوشی تاشوی آنر با نام مجیک Vs در چین به کاربران معرفی خواهد شد.

گوشی تاشوی آنر مجیک Vs در راه است

پوستر رسمی گوشی تاشوی نو آنر نشان می دهد که این گوشی به سمت داخل تا می گردد و از یک لولای طلایی رنگ نیز بهره می برد. به نظر می رسد که در فریم بالایی این گوشی یک جفت میکروفون و بعلاوه اسپیکر قرار گرفته است. این تصویر منتشر شده حاکی از آن است که گوشی تاشوی آنر مجیک Vs نسبت نسل قبلی خود طراحی ظریف تر و جمع وجورتری دارد. برای یادآوری باید اشاره کنیم که نسل اول گوشی تاشوی آنر یعنی آنر مجیک V حدود 293 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به 14.33 میلی متر می رسد.

بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد. آنر به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 66 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد.

این گوشی هوشمند تاشو احتمالاً حدود 261 گرم وزن دارد. سیستم عامل اندروید 13 روی این گوشی هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و این طور که به نظر می رسد رابط کاربری Magic UI 7.0 را نیز اجرا خواهد نمود. شایعات بعلاوه ادعا می نمایند که آنر مجیک Vs تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی خود نخواهد داشت. احتمالاً در کنار تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 شاهد قرارگیری 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشوی آنر مجیک Vs در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی آنر مجیک Vs در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید