MoodUp در Seoul Living Design Fair 2023

به گزارش گالری ابزار زیبا، شرکت ال جی الکترونیکس در نمایشگاه Seoul Living Design Fair 2023 یخچال فریزرهای مود آپ خودش را در معرض نمایش قرار داد و غرفه ای بسیار شیک و مجذوب کننده را برای بازدیدکنندگان فراهم آورد.

MoodUp در Seoul Living Design Fair 2023

نمایشگاه و رویداد طراحی زندگی سئول 2023 (Seoul Living Design Fair 2023) در اواخر ماه فوریه امسال میلادی در مرکز خرید کوئیکس شهر سئول کره جنوبی برگزار گردید و در آن، غرفه ای با مساحت 216 متر مربع از یخچال فریزرهای مود آپ ال جی ایجاد شد که جلوه بسیار زیبا و شیکی را به نمایش گذاشت.

یخچال فریزرهای MoodUp ال جی توانستند تجربه کاربری ممتاز و متفاوتی را از خودشان به نمایش در بیاورند و ارزش بالای مصرف نماینده از دیدگاه ال جی را نشان بدهند. درب این سری از یخچال ها قابلیت تغییر رنگ دارند و با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ App می توان رنگ آن ها را تغییر داد و فضایی بسیار متفاوت و مجذوب نماینده را ایجاد کرد.

شرکت ال جی الکترونیکس این غرفه و سالن را در نمایشگاه طراحی زندگی سئول 2023 با همکاری یک استودیوی طراحی خلاقانه به نام Showmakers ساخته است، استودیویی که برای فروشگاه های پاپ آپ گروه دخترانه محبوب New Jeans معروفیت دارد.

تم غرفه ال جی در این نمایشگاه نیز MoodUP TIME بوده است. مشتریان و بازدیدنمایندگان توانستند تا در اینجا هارمونی نور و موسیقی یخچال فریزرهای مود آپ ال جی را از نزدیک شاهد باشند. در سالن اصلی نمایشگاه و در مرکز غرفه نیز 18 یخچال فریزر مود آپ ال جی رنگ درب های خودشان را بر طبق موسیقی پخش شده تنظیم می کردند که فضایی بسیار جالب توجه و خارق العاده را خلق نموده بود. همین نیز یک تصویر قوی از هماهنگی هنر جنبشی را برای بازدیدنمایندگان به نمایش در آورده بود.

ال جی الکترونیکس دو بخش تجربه مفهومی را در دو سمت غرفه خودش در این نمایشگاه ایجاد نموده که در آن ها، مشتریان می توانند از حالت جشن یا استراحت لذت ببرند و این در حالی است که رنگ درب یخچال فریزرهای مود آپ ال جی و بعلاوه موسیقی پخش شده را می توان با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ تغییر داد.

زمانی که می خواهید رنگ یخچال فریزر LG Dios Object Collection Mood Up و فضای محیط را تغییر بدهید، به سادگی رنگ مورد نظر خود را از برنامه انتخاب نموده و آن را اعمال می کنید. همین نیز سبب شده تا شما تجربه متفاوتی از استفاده از این محصول ال جی داشته باشید و در عین حال نیز دردسر تعویض پنل ها و پرداخت هزینه های اضافی نیز از بین رفته اند.

این یخچال فریزر ال جی یک لوازم خانگی با قابلیت ارتقاء است و می توان ویژگی های تازهی همانند رنگ های تازه، منابع صوتی تازه و مواردی دیگر را حتی پس از خرید نیز به عنوان ارتقاء و آپدیت به آن اضافه نمود و همین نیز آن را بسیار متمایز و برجسته نموده است. یخچال فریزر LG Dios Object Collection Mood Up در کل سه نوع است که شامل دو نوع یخچال بالایی، یخچال فریزر پایینی و یخچال کیمچی می گردد.

لی هیانگ یون رئیس بخش H&A CX در شرکت ال جی الکترونیکس اظهار داشته:

ما در حال توسعه راه های ارتباطی مختلفی با مشتریان خود هستیم تا مشتریان بیشتری بتوانند ویژگی های متمایز و مود آپ یخچال فریزر LG Dios Object Collection را از نزدیک تجربه نمایند، یخچال فریزرهایی که می توانند حال و هوای فضا را به شیوه ای خاص و با استفاده از نور و موسیقی تغییر بدهند.

منبع: فوت و فن

به "MoodUp در Seoul Living Design Fair 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "MoodUp در Seoul Living Design Fair 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید