شروع تمرینات ملی پوشان کاراته در سالزبورگ، برنامه کامل مسابقات

به گزارش گالری ابزار زیبا، برای حضور در این مسابقات 625 کاراته ثبت نام نموده اند که طی سه روز از آدینه نهم اسفندماه به رقابت خواهند پرداخت. اعضای تیم ملی ایران که در دو گروه طی روزهای شنبه و یک شنبه راهی اتریش شده بودند، عصر روز گذشته از وین راهی سالزبورگ شده و در هتل سالزبورگ مستقر شده و از صبح امروز تمرینات خود را شروع می نمایند.

شروع تمرینات ملی پوشان کاراته در سالزبورگ، برنامه کامل مسابقات

‬ بر اساس برنامه اعلام شده جلسه قرعه کشی و فنی مربیان پنجشنبه ساعت 17 به وقت محلی (30/ 19‬ به وقت تهران) برگزار می گردد و مسابقات از ساعت 9 صبح به وقت محلی روز آدینه نهم اسفندماه با مسابقات کاتای انفرادی زنان و تیمی مردان شروع می گردد. مبارزات کومیته اوزان 60-، 67- و 75- کیلوگرم مردان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم بانوان نیز در روز نخست برگزار خواهد شد.

فاطمه صادقی، بهمن عسگری، علی اصغرآسیابری، سارا بهمنیار و طراوت خاکسار نمایندگان ایران در روز نخست خواهند بود. شنبه 10 اسفند در روز دوم کاراته کاها در کاتای انفرادی مردان، کاتای تیمی بانوان و اوزان، 84-، 84+ کیلوگرم، اوزان 61، 68- و 68+ کیلوگرم به روی تاتامی می فرایند. رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده هم در روز دوم به ملاقات رقبای خود می فرایند.

یکشنبه 11 اسفند در روز پایانی هم رقابتهای رده بندی و فینال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع تمرینات ملی پوشان کاراته در سالزبورگ، برنامه کامل مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات ملی پوشان کاراته در سالزبورگ، برنامه کامل مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید