احتمال عرضه گلکسی S23 فن ادیشن قوت گرفت

به گزارش گالری ابزار زیبا، با وجود اینکه سامسونگ فراوری گلکسی S22 فن ادیشن را کنار گذاشته است، ولی بر اساس یک گزارش تازه به نظر می رسد طی ماه های آینده با گلکسی S23 فن ادیشن روبرو خواهیم شد. سامسونگ اولین مدل فن ادیشن یعنی گلکسی S20 FE را در سال 2020 راهی بازار کرد که با استقبال گسترده کاربران هم روبرو شد. در آن موقع سامسونگ خاطرنشان کرد که هر ساله شاهد عرضه نسل تازه مدل های فن ادیشن در کنار پرچم داران این شرکت خواهیم بود. اما بعد از S21 FE، خبری از نسل بعدی این گوشی نشد.

احتمال عرضه گلکسی S23 فن ادیشن قوت گرفت

در گزارشی که یکی از رسانه های کره ای منتشر نموده، آمده که گلکسی S23 فن ادیشن جایگزین A74 می گردد. با توجه به اینکه سال گذشته A73 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی راهی بازار شد، ممکن است S23 فن ادیشن با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی از راه برسد. در بخش دیگر این گزارش آمده که سامسونگ ظاهرا میخواهد فراوری گوشی های سری A7 را به طور کامل کنار بگذارد تا فروش سری فن ادیشن کاهش پیدا نکند. گفته می گردد بعد از عرضه S23 فن ادیشن و آنالیز آمار فروش این گوشی، در خصوص عاقبت سری A7 تصمیم نهایی اتخاذ می گردد.

به نظر شما آیا گوشی گلکسی S23 فن ادیشن می تواند موفقیت نسل اول این سری را تکرار کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,649,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

17,759,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از گالری ابزار زیبا

مشاهده همه

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "احتمال عرضه گلکسی S23 فن ادیشن قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه گلکسی S23 فن ادیشن قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید