ادعاهای تقلب در انتخابات دموکراسی را تضعیف می نماید

به گزارش گالری ابزار زیبا، باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس که یکشنبه پخش خواهد شد گفت که جو بایدن به روشنی برنده انتخابات سال جاری شده و ادعاهای کذب درباره تقلب انتخاباتی ناشی از یاس ترامپ از شکست است.

ادعاهای تقلب در انتخابات دموکراسی را تضعیف می نماید

بایدن روز شنبه با توجه به شمارش بخش اعظم آرا از سوی سازمان های معتبر خبری برنده انتخابات معرفی گردید اما رئیس جمهور کنونی آمریکا با طرح ادعای تقلب و شکایات متعدد در دادگاه ها از پذیرش آن خودداری نموده است.

تیم ترامپ هنوز شواهدی در حمایت از این ادعاها ارائه ننموده است.

اوباما گفت: من بیشتر از این واقعیت نگرانم که سایر مقام های جمهوری خواه، که به وضوح از واقعیت خبر دارند، (با دونالد ترامپ) همراهی می نمایند. این یک گام دیگر در جهت مشروعیت زدایی نه فقط از دولت آینده بایدن بلکه به طور کلی نظام دمکراتیک خواهد بود، که پا گذاشتن در مسیری خطرناک است.

اوباما پیش از انتشار کتاب خاطرات تازه اش، سرزمین موعود، که ورود او به مجلس سنا و اولین دوره ریاست جمهوری اش را ترسیم می نماید صحبت می کرد. این کتاب قرار است روز 17 نوامبر عرضه گردد و اولین جلد از دو کتاب است که دوره کاری او را بازگو می نماید.

براساس قطعاتی که سی ان ان از این کتاب منتشر نمودهاوباما می گوید که دونالد ترامپ با ایجاد واهمه در خصوص ریاست جمهوری یک مرد سیاهپوست به قدرت رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادعاهای تقلب در انتخابات دموکراسی را تضعیف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای تقلب در انتخابات دموکراسی را تضعیف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید