از شرکت های فناورانه حمایت مادی و معنوی می گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، رییس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از حمایت های همه جانبه به استارتاپ ها خبرداد.

از شرکت های فناورانه حمایت مادی و معنوی می گردد

یاسر ابراهیمیان قاجار رییس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی گالری ابزار زیبا، اظهار کرد: معاونت علمی با تشکیل شتابدهنده های تخصصی و مراکز نوآوری، این زمینه را برای شرکت های فناورانه ایجاد می نماید تا نخبگان کشور ایده های خود را تبدیل به محصول نمایند.

وی اضافه کرد: این نخبگان اغلب نوجوانان و جوانان هستند که ایده های فوق العاده ای مطرح می نمایند و محصول نهایی آنها اغلب کالا نیست و در زمینه خدمات نیز فعالیت می نمایند.

رییس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: حمایت های مادی و معنوی به شرکت های و صاحبان ایده داده می گردد که حمایت مادی شامل تسهیلات و سرمایه در گردش و حمایت معنوی شامل انواع مشاوره ها و هدایت ها می گردد.

ابراهیمیان اظهار کرد: تمام تسهیلات و سرمایه های اولیه ای که به شرکت ها اهدا می گردد، با سود بسیار کم و باز پرداخت های طولانی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از شرکت های فناورانه حمایت مادی و معنوی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شرکت های فناورانه حمایت مادی و معنوی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید