اسطوره رئال مادرید همسایه مسی می گردد!

به گزارش گالری ابزار زیبا، در روز های اخیر گزارش های زیادی درباره باشگاه آینده سرخیو راموس که در حال حاضر بازیکن آزاد است منتشر شده بود. این گزارش ها مدعی بود اسطوره رئال مادرید یا راهی باشگاهی در عربستان شده یا اگر با عربستانی ها با توافق نرسد به گالاتاسرای در ترکیه خواهد پیوست.

اسطوره رئال مادرید همسایه مسی می گردد!

اما روزنامه آ اس چاپ مادرید در گزارشی اختصاصی می گوید بر خلاف این شایعات، راموس به احتمال زیاد راهی قاره آمریکا می گردد تا به باشگاه مکزیکی کلوب آمه ریکا ملحق گردد. انتقالی که رکورد جابجایی تاریخ فوتبال مکزیک را خواهد شکست.

بر اساس این گزارش تنها موضوعی که در مذاکرات راموس با کلوب آمه ریکا حل نشده به جای مانده دستمزد بالای او است و باشگاه مکزیکی امیدوار است بتواند کاپیتان سابق رئال و ستاره فصل گذشته پی اس جی را راضی کند روی دستمزدش تخفیف بدهد.

راموس چه در زمانی که در رئال مادرید حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را به بازو می بست و چه زمانی که راهی پاریس شد تا به پی اس جی بپیوندد به دستمزد های بالا عادت دارد، ولی کلوب آمه ریکا با اینکه از بزرگترین باشگاه های مکزیک است نگران است که پرداخت دستمزد مد نظر راموس برایش مسائل مالی ایجاد کند.

شبکه ای اس پی ان در گزارشی درباره راموس مدعی است او از کلوب آمه ریکا خواستار دستمزدی معادل 9.5 میلیون یورو در سال شده است.

منبع: فرارو

به "اسطوره رئال مادرید همسایه مسی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسطوره رئال مادرید همسایه مسی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید