اشغال 100 درصدی هتل های ارومیه در تابستان 98

به گزارش گالری ابزار زیبا، معاون گردشگری آذربایجان غربی آینده صنعت گردشگری استان را با توجه به اعداد و ارقام موجود بسیار امیدوارکننده و مثبت ارزیابی کرد.

اشغال 100 درصدی هتل های ارومیه در تابستان 98

به گزارش گالری ابزار زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده اظهار کرد: بر اساس بررسی ها و آمار و اعداد موجود، ظرفیت اشغال و پذیرش مسافر همه هتل های شهر ارومیه و برخی از شهرستان های استان در طول فصل تابستان پر بوده و هم اکنون این آمار موجود است.

او ادامه داد: تابه حال سابقه نداشته که ظرفیت همه هتل های این شهر به صورت هم زمان اشغال شده باشد و ما امسال برای اولین بار شاهد این موضوع در تابستان هستیم.

معاون گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: بر اساس بررسی هایی که داشتیم، علاوه بر هتل ها، مهمانسراهای ادارات، فضاها و پارک های شهری ازجمله پارک فلکه ساعت، پارک ائللر باغی نیز شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی هستند.

او ادامه داد: گردشگرانی که به ارومیه سفر می کنند گردشگران داخلی و از نقاط مختلف کشور مخصوصاً استان های مرکزی و جنوبی و شرقی کشور هستند.

خضرزاده اعلام نمود: از کشورهای هم جوار مخصوصاً عراق و ترکیه نیز گردشگران قابل توجهی به این استان تردد داشتند.

او شرح داد: بدون شک برنامه ریزی ها و اقدامات اداره کل میراث فرهنگی استان ازجمله برگزاری جشنواره های گردشگری و فعالیت رسانه ای مفید، در شکل گیری وضعیت مثبت کنونی بسیار دخیل بوده است.

او ابراز امیدواری کرد که با ادامه روند کنونی به زودی شاهد ماه ها و سال های پرجنب وجوش گردشگری برای شهرهای مختلف استان باشیم.

منبع: میراث آریا

به "اشغال 100 درصدی هتل های ارومیه در تابستان 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشغال 100 درصدی هتل های ارومیه در تابستان 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید