افشای مشخصات گوشی مرموز هواوی

به گزارش گالری ابزار زیبا، مشخصات یک گوشی هوشمند با نام تجاری TD Tech در وبسایت گواهی TENAA منتشر شده است که احتمالا یک گوشی مجهز به 5G از محصولات شرکت هواوی است.

افشای مشخصات گوشی مرموز هواوی

به گزارش گالری ابزار زیبا، در پی تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه شرکت هواوی، این شرکت دیگر بازیگر اصلی بازار گوشی های هوشمند نیست. با این حال، هواوی هنوز میدان را خالی نکرده است و در این صنعت فعال است. اگرچه این شرکت همچنان به عرضه گوشی هایی با برند هواوی ادامه می دهد، اما با شرکت های دیگر نیز برای فروش گوشی هایش به وسیله صدور مجوز همکاری می نماید. برند TD Tech یکی از آن دسته از صاحبان مجوز محصولات سخت افزاری هواوی است و گفته می گردد که به زودی گوشی هوشمند نوی را عرضه خواهد نمود.

گوشی هوشمند نو مرموز هوآوی با نام تجاری TD Tech با شماره مدل AVA-PA00 در فضای مجازی ظاهر شده است. متأسفانه، در فهرست منتشر شده به وسیله وبسایت TENAA، هنوز به تعیینات دستگاه اشاره نشده است، ولی انتظار می رود در روز های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر گردد.

در اوایل ماه نوامبر 2021، یک گوشی به نام TD Tech N8 Pro در چین به طور رسمی عرضه شد. این دستگاه در حقیقت همان گوشی HUAWEI nova 8 Pro 5G بود که فقط نام تجاری اش عوض شده است. چند روز پس از آن، تعیین شد که شرکت TD Tech تقریباً تمام محصولات هواوی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، پوشیدنی ها و تلویزیون های هوشمند را برای دور زدن تحریم ها با نام تجاری خود عرضه خواهد نمود.

تقریباً در همان زمان، نسخه دیگری از HUAWEI Mate40E 5G با برند TD Tech با شماره مدل TDT-MA01 در وب سایت صدور گواهینامه 3C ظاهر شد. این وبسایت تایید کرد که این گوشی با شارژ سریع 44 واتی عرضه خواهد شد. این دستگاه حتی در یک ویدیوی TikTok نیز ظاهر شده است.

با این که دو ماه از آن موقع می گذرد، ولی هنوز این گوشی عرضه نشده است. ضمن این که، این برند در حال حاضر یک گوشی دیگر را نیز در خط فراوری خود دارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی مرموز هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مرموز هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید