اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته، برگزاری مراسم بزرگترین خرید دنیا در طول یک روز

به گزارش گالری ابزار زیبا، سرخط مهمترین عناوین اقتصادی دنبا در 24 گذشته به شرح ذیل می باشد:

اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته، برگزاری مراسم بزرگترین خرید دنیا در طول یک روز

سی بی سی : کانادا و چین تفاهم نامه استفاده از واحد پول یکدیگر در تجارت را امضا کردند و از این به بعد به جای دلار امریکا که به عنوان واسطه بین یوان و دلار کانادابود، از واحد پول یکدیگر استفاده می کنند.

ورد بولتن : اتحادیه اروپا به منظور بازپرداخت بدهی انگلیس که مبلغ 2.6 میلیارد دلار است، با کاهش دادن آن به 1.25 میلیارد دلار موافقت کرد و برهمین اساس، انگلیس موظف است تا اول سپتامبر 2015 میلادی آن را پرداخت کند.

رویترز : درخواست شرکت های هواپیمایی اروپا از اتحادیه اروپا برای یکی شدن خطوط هوایی کشورهای عضو اتحادیه به منظور پایین آمدن ترافیک هوایی و صرفه جویی در هزینه های شرکت های هواپیمایی.

خبرگزاری تاس : به دنبال درخواست کشورهای اروپای غربی از کمیسیون اروپا در مورد محتاطانه رفتار کردن راجع به خرید ورق استیل روسیه، کارخانه تولید استیل این کشور علیرغم تحریم غرب، حجم تولیدات خود را حفظ خواهد کرد.

سی ان ان : صندوق بازنشستگی ژاپن به عنوان یکی از بزرگترین صندوق های بازنشستگی در دنیا با در اختیار داشتن 1.1 تریلیون دلار خواهان سرمایه گذاری در بازارهای آمریکا است.

بلومبرگ : سرعت رشد مالی چین به یائین ترین حد خود از سال 1990 به بعد رسیده است.

راشاتودی : مکزیک به طور ناگهانی قرارداد احداث اولین ترن تندرو را در این کشور که قرار بود توسط شرکت چینی به ارزش 3.75 میلیارد دلار انجام شود، را فسخ کرد.

فایننشال تریبون: بیش از 20 میلیارد دلار بر اثر پولشویی در سال اخیر به اقتصاد ایتالیا هزینه تحمیل شده است.

خبرگزاری تاس: یونان از اتحادیه اروپا درخواست کرد به دلیل ممنوعیت صادرات غذای روسی به اتحادیه اروپا ، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی از مساعدت مالی بیشتری بهره مند شوند.

رویترز : مصر به منظور رهایی یافتن از بحران انرژی که در ده سال اخیر بی سابقه گزارش شده است، مناسبات همکاری در زمینه انرژی را با یونان و قبرس افزایش می دهد.

سی ان ان : چین آماده برگزاری بزرگترین خرید دنیا در طول یک روز است. همه ساله مراسمی تحت عنوان روز مجردها در چین برگزار می شود که طی این مراسم، افراد به صورت آنلاین خرید می کنند و چندین میلیارد دلار خرید صورت می گیرد.

بلومبرگ : ژاپن به منظور سرعت بخشیدن به چرخه مالی خود، مالیات بر فروش را 2 درصد افزایش می دهد.

گلف نیوز ، نخست وزیر استرالیا: برگزاری اجلاس سران گروه 20 (20 کشور برتر در زمینه مالی) در استرالیا به عنوان مهمترین رویداد برای این کشور است و صرفا یک نشست مالی خواهد بود نه جشنوار صحبت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته، برگزاری مراسم بزرگترین خرید دنیا در طول یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته، برگزاری مراسم بزرگترین خرید دنیا در طول یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید