اکران اولین فیلم یوسف حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرگزاری خبرنگاران-در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی ، شب طلایی به کارگردانی مرتضی یوسف حاتمی کیا اکران می گردد.

اکران اولین فیلم یوسف حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری گالری ابزار زیبا،سه شنبه 19 بهمن 1400، فیلم شب طلایی، ساعت 18 در سینما فردوسی اکران اولین فیلم یوسف حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبیو ساعت 20:30 در سینما بهمن بیرجند اکران می گردد.

فیلم شب طلایی روایتگر ماجرایی مجذوب نماینده در دل خانه مادربزرگ است درحالی که همه خانواده دور هم جمع شده اند تا جشن تولدی برای مادربزرگ بگیرند.

در این روایت همه چیز خوب پیش میرود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته سرزده میرسد و شمش طلایش را می خواهد که چند وقت قبل به امانت در خانه مادربزرگ گذاشته بوده است که با یک گشتن ساده متوجه نبود شمش طلا می شوند.

این ماجرا آغازگر تنشی بزرگ در بین اعضای خانواده است.

این فیلم که موضوعی اجتماعی دارد علاوه بر آن، فیلم نیم نگاهی نیز به مسائل مالی روز داشته است.

یکتا ناصر، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، حسن معجونی، مریم سعادت، سوگل خلیق، علی باقری و سینا رازانی بازیگران فیلم شب طلایی هستند.

علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت این فیلم با بهای 20 هزار تومان، به وسیله سایت های سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اکران اولین فیلم یوسف حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران اولین فیلم یوسف حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید