بادزهای نو شیائومی روی رقبا را کم می کند؟، عکس

به گزارش گالری ابزار زیبا، در کنار سری تازه شیائومی ردمی نوت 13، این شرکت همچنین هدفون های مقرون به صرفه ردمی بادز 5 TWS خود را معرفی کرد که اکنون برخی از ویژگی های درجه یک پرچمدار را ارائه می دهد و این یک گام بزرگ نسبت به نسل قبل است.

بادزهای نو شیائومی روی رقبا را کم می کند؟، عکس

به گزارش خبرگزاری گالری ابزار زیبا ، قابل توجه ترین ویژگی ردمی بادز 5 نو حذف نویز 46 دسی بل است که می توانید آن را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا زمانی که به صدای بیرون نیاز دارید، بین سه حالت حذف نویز و سه حالت شفافیت انتخاب کنید.

حذف نویز برای تماس ها نیز کار می کند و شیائومی یک الگوریتم نو مبتنی بر هوش مصنوعی را به بازار عرضه می کند که به دو میکروفون حذف کننده نویز کمک می کند. کیفیت صدا نیز بهبود یافته است زیرا این مجموعه دارای یک سیم پیچ دقیق طولانی و درایورهای 12.4 میلی متری با دیافراگم و پوشش تیتانیوم است. عمر باتری یکی دیگر از ویژگی های برجسته Buds 5 است. با توجه به قاب شارژ، این جفت می تواند 40 ساعت زمان پخش داشته باشد، در حالی که یک راه حل شارژ سریع به شما امکان می دهد تنها با پنج دقیقه شارژ به مدت دو ساعت استفاده کنید.

ردمی بادز 5 طراحی نو و ارگونومیک تری را ارائه می دهد و نسخه ویژه بادز 5 با همکاری شرکت پوشاک AAPE پیشرفته است. البته، این اعلامیه برای بازار چین در نظر گرفته شده است، اما انتظار می رود که این جفت آن را در خارج از کشور نیز تولید کنند. قیمت نسخه استاندارد فقط 199 یوان یعنی 27 دلار است، در حالی که نسخه AAPE 299 یوان معادل با 40 دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: gsmarena

227323

منبع: خبرآنلاین

به "بادزهای نو شیائومی روی رقبا را کم می کند؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادزهای نو شیائومی روی رقبا را کم می کند؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید