بازی های کوتاه برای نوروز: Little Nightmares 2

به گزارش گالری ابزار زیبا، شاید روزهای تعطیلات برای بسیاری از ماها خسته کننده باشد. این موضوع هم منطقی است به علت اینکه کار خاصی برای انجام دادن نداریم! حال اگر در پی کمی هیجان در این میان هستید، بهتر است به گیمینگ بپردازید. چه بهتر که بازی انتخابی شما به سبک ترسناک باشد. بازی کابوس های کوچک 2 (Little Nightmares 2) یکی از برترین عناوین ترسناک است. البته استفاده از صفت ترسناک برای این بازی کمی بیش از حد است. با اینحال کابوس های کوچک 2 تجربه خاصی را در اختیار شما قرار می دهد که در هیچ بازی دیگری وجود ندارد.

بازی های کوتاه برای نوروز: Little Nightmares 2

بازی کابوس های کوچک 2 به سبک پلتفرمر و ترسناک است. به طور کلی طراحی موجودات در مجموعه کابوس های کوچک بسیار خاص است. همین خاص و عجیب بودن باعث ترسناک شدن این بازی می گردد. با اینحال گیم پلی بازی نسبتاً خوب و روان بوده و از لحاظ گرافیکی هم خوب است. نقطه قوت کابوس های کوچک داستان بسیار زیبای آن است. این بازی یک داستان به شدت عمیق و زیبا را بیان می نماید که شما را درگیر خواهد نمود. شما با یک دنیای نابود شده روبرو هستید که اگر دقیقتر به آن نگاه کنید ترس های بچگی خود ما هستند. از معلم ها گرفته تا تلویزیون و صدها مورد دیگر.

زمانی که شما با کابوس های کوچک همزاد پنداری کنید، این بازی ترسناک تر می گردد! با اینحال در کنار موارد ترسناک، کمی عناصر اکشن هم به بازی اضافه شده است. البته چندان زیاد نیستند که بتوان لقب اکشن به این عنوان داد. در کنار آن موارد پازل نیز وجود دارند تا بازی از حالت خطی خارج گردد. این بازی دنباله شماره 1 بوده با اینحال از لحاظ کیفیت بسیار از آن بهتر است. گرافیک بهتر به همراه کنترل های دقیق باعث می شوند تا شما از حرکت کردن نترسید. پس اگر در پی یک بازی ترسناک هستید که شب خواب آن را نبینید، کابوس های کوچک 2 مخصوص شماست. این بازی به مقدار کافی ترسناک بوده و در هیچ مورد زیاده روی نمی نماید.

نام بازی: Little Nightmares II

تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: Tarsier Studios

سبک: سکوبازی اکشن ترسناک

پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های کوتاه برای نوروز: Little Nightmares 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: Little Nightmares 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید