از شخصیت ها تا توانایی های نو؛ اطلاعات نوی از فاینال فانتزی 7 ریبرث منتشر شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اطلاعات و اسکرین شات های جدیدی از بازی مورد انتظار Final Fantasy VII Rebirth منتشر نموده است.

از شخصیت ها تا توانایی های نو؛ اطلاعات نوی از فاینال فانتزی 7 ریبرث منتشر شد

دومین نسخه از سه گانه بازسازی فاینال فانتزی 7 در نزدیکی انتشار قرار گرفته است و استودیوی سازنده میخواهد تا جایی که می تواند بازیکنان را برای این نسخه هیجان زده کند. در این بازی کلود و همراهانش از میدگار گریخته و در دنیای به نام The Planet پا می گذارند. آن ها در پی خاتمه دادن به ظلم و ستم شرکت شینرا هستند که کلان شهر میدگار را کنترل می نماید و در این راه می خواهند سفیروث را شکست دهند. استودیوی سازنده اخیرا تریلرها و دمویی از بازی نیز منتشر نموده که اطلاعات خوبی به بازیکنان در رابطه با گیم پلی بازی می دهد و در این میان با تصاویری به معرفی عناصر تازه بازی از شخصیت ها گرفته تا ویژگی های گیم پلی پرداخته است.

شخصیت های تازه

سیسنی (Cissnei)

به عنوان رهبر جوانان گونگاگا، او ابتدا پس از انفجار راکتور به عنوان بخشی از کوشش های امدادی، از گونگاگا بازدید کرد و سپس این روستا را خانه خود خواند. گذشته او در هاله ای از رمز و راز پنهان شده است، اما استعداد او در مبارزه و رهبری نشان می دهد که او بدون شک یک فرد آماتور نیست. او از مهارت های مبارزه به خوبی استفاده می نماید، در حالی که شیطان هایی که به علت قرار گرفتن در معرض ماکو وحشی شده اند را دفع می نماید.

بوگنهاگن (Bugenhagen)

به عنوان مرجع برجسته منطقه Cosmo Canyon در سیاره شناسی، این حکیم محترم خود را وقف مطالعه سیاره نموده است و اکنون آموزه های خود را با شاگردان بی شماری در میان می گذارد. او بعلاوه یک دانشمند است که تعدادی ابزار هوشمند مانند توربین های بادی که انرژی Cosmo Canyon را تامین می نماید، لوله های شنوایی برای نظارت بر صدای سیاره و تلسکوپ رصدی بزرگ خود را اختراع نموده است.

زنگان (Zangan)

زنگان در نقش استاد و بنیانگذار سبک همنام خود در هنر های رزمی، به سراسر دنیا سفر می نماید و هنر خود را به شاگردان خود آموزش می دهد که 128 نفر هستند. زنگان در حالی که در نیبلهایم زندگی می نماید، تیفا را زیر بال خود می گیرد و سخت کوشش می نماید تا تمرین هایی را با الهام از سبک مبارزه اش ترویج کند.

جانی (Johnny)

شخصیت دوست داشتنی سکتور 7 که مستعد فریب خوردن است، پس از ترک میدگار، به کاستا دل سول رفت و در آنجا فرصت مناسبی برای یک عمر به او داده شد. با این حال، علی رغم اینکه صاحب یک هتل شده، کسب و کار جانی به دور از رونق است و حتی یک نفر از تأسیسات او حمایت ننموده است.

روفوس شینرا (Rufus Shinra)

رئیس جوان و تازه شرکت شینرا، روفوس است. او پس از درگذشت پدرش، ریاست شرکت را بر عهده گرفت و میخواهد از آنچه که به عنوان شیوه های منسوخ می داند، جدا شده و در عوض شرکت خود را با باورهایی تازه بازسازی کند و طلوع عصر تازهی را در سخنرانی ابتدایی خود اعلام کند.

سنگ (Tseng)

رهبر واحد Turks بخش امور عمومی شینرا، سنگ است. او در مدیریت زیردستان عجیب و غریب خود مهارت دارد و آن ها را به یک تیم حرفه ای تبدیل می نماید. پس از اینکه روفوس شینرا ریاست شرکت پدرش را بر عهده گرفت، سنگ در پشت صحنه به عنوان دست راست تازه خود او فعالیت می نماید.

رنو (Reno)

رنو عضو واحد Turks بخش امور عمومی شینرا است. رنو به خاطر مو های قرمز آتشین و پوزخند دائمی اش شناخته می گردد. وی که در عملیات سقوط پلاک سکتور 7 مجروح شد، در حال حاضر در مرخصی به سر برده و از انجام وظیفه محروم است.

رود (Rude)

رود به عنوان عضو دیگری واحد Turks بخش امور عمومی شینرا، فردی کچل و تنومند است و کسی نیست که کلمات را هدر دهد و ترجیح می دهد که مشت هایش به جای زبانش حرف بزنند. او در حال حاضر برای تعقیب مردان روپوش پوشیده به همراه النا، سرباز تازهشان، به جای رنو فرستاده شده است.

روش (Roche)

به عنوان یک سرباز 3-C که بیشتر به علت احتیاج سیری ناپذیرش به سرعت شناخته شده است، پس از نبرد شدید آن ها در میدگار، روش با کلود همراه شده و او اکنون عهد می نماید که دوست تازه یافته اش را تا انتهای دنیا دنبال کند.

پروفسور هوجو (Professor Hojo)

هوجو مدیر بخش تحقیق و توسعه شینرا است. پروفسور برای توسعه سلاح های زیستی پیچیده و بی شماری کوشش نموده است، او نه به اخلاقیات و نه به نجابت رایج اهمیتی نداده و برای او، زندگی انسان فقط وسیله ای برای رسیدن به اهداف علمی است. در حال حاضر، او در کوشش است تا با آنالیز مهاجرت مردان روپوش پوشیده به سراسر سیاره، فرضیه تجمع ملاقات خود را تایید کند.

مبارزات

درختان مهارت (Folios)

این کتاب های ارزشمند حاوی دستورالعمل هایی در خصوص هنرهای رزمی مختلف، از شمشیرزنی تا نبرد نزدیک است. آن ها را می توان در هر شعبه ای از Maghnata Books در سراسر دنیا ارتقا داد و این کار به شما امکان دسترسی به توانایی های تازه را می دهد. با این حال، برای انجام این کار، باید امتیازات مهارت خود را صرف کنید که می توانید با انجام کارهای عجیب و غریب و سایر فعالیت ها این امتیازها را بدست آورید.

توانایی های سینرژی (Synergy Abilities)

توانایی های سینرژی در واقع حملات قدرتمندی هستند که در آن دو شخصیت با هم متحد می شوند تا جریان نبرد را تغییر دهند. با افزایش سطح پارتی، توانایی های بیشتری باز می گردد و وابستگی بین اعضای گروه شما عمیق تر می گردد. با استفاده از توانایی های خود می توانید نوار سینرژی را پرد نموده و سپس یک حمله سینرژی را پیاده سازی کنید. به عنوان مثال کلود و تیفا به هوا پریده و کمبویی از بالا را اعمال می نمایند، آریث کنترل رد را برعهده گرفته و حملات مختلفی را انجام می دهد و کلود شمشیر خود را به کیت سیث می دهد.

دنیا بازی

دنیا نسخه Rebirth از چندین منطقه تشکیل شده است که هر کدام دارای محیط های منحصربه فردی هستند تا بازیکنان بتوانند در ماجراجویی خود کاوش و تجربه نمایند. بعضی از این منطقه ها در ادامه آمده اند.

کوستا دل سول (Costa del Sol)

کوستا دل سول یک شهر تفریحی پر رونق است که در ساحل همواره آفتابی این قاره ساخته شده است. از همه بازدیدنمایندگان این واحه اقیانوسی با رقصنده های زیبا و سازه های رنگارنگ استقبال می گردد. در حالی که کاستا دل سول جاذبه های زیادی دارد، بزرگترین جاذبه آن سواحل شنی بکر آن است که همواره مملو از گردشگرانی است که مشتاق یک آب تنی با طراوت هستند.

گونگاگا (Gongaga)

گونگاگا دهکده ای کوچک در میان جنگلی سرسبز است. این مکان بعلاوه محل انفجار هولناک راکتور ماکو است. قارچ های گونگاگا که در اطراف این روستا رشد می نمایند به طرز شگفت انگیزی معطر هستند و از نظر بسیاری به عنوان یک غذای لذیذ شناخته می شوند. به علت انفجار، راکتور گونگاگا تا به امروز غیرفعال بوده است.

دره کوزمو (Cosmo Canyon)

کوزمو منطقه ای خشک است که با زمینی قرمز رنگ و دره های باشکوهش تعیین شده است. در اینجا می توانید دانشمندان متعددی را که به مطالعه سیاره اختصاص داده شده اند، پیدا کنید. با این حال، بعلاوه پر از زاهدانی است که از مصرف ماکو اجتناب نموده اند و گردشگرانی که به وسیله معنویت عمیق منطقه فریفته شده اند. این منطقه به جای ماکو، به نیروی باد متکی است. آسیاب های بادی متعددی روی دره پراکنده اند و باد های تندی را که بین دیوار های آن سوت می زنند، مهار می نمایند.

نیبلهایم (Nibelheim)

نیبلهایم دهکده ای آرام و قدیمی است که در دامنه کوه نیبل واقع شده و محل اولین راکتور ماکو شینرا است. در حالی که راکتور زمانی رونق دهکده را به ارمغان می آورد، اکنون به نظر می رسد که کانون فعالیت های هیولایی است و از سفیروث در این میان خواسته شده تا تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهد.

عمارت شینرا (Shinra Mansion)

عمارت شینرا ساختمانی مخروبه در حومه نیبلهایم و متعلق به شرکت برق شینرا است. در حالی که زمانی تیمی از محققان ماهر را در خود جای داده بود که آزمایش های مخفیانه را در اتاق های زیرزمینی آن انجام می دادند، اکنون خالی است و حتی ساکنان نیبلهایم اجازه ورود به آن را ندارند.

راه های پیمایش

برای پیمایش در دنیا بازی راه ها و وسایل مختلفی وجود دارد که در اینجا به بعضی از آن ها خواهیم پرداخت. چوکوبوهای اقیانوس از یک جریان ثابت آب برای حرکت خود در سطح آب استفاده می نمایند و برای عبور از موانع آبی مناسب هستند. چوکوبوهای جنگل در سفر های جنگلی بسیار مفید هستند و می تواند از روی قارچ های غول پیکر و شاخه ها بپرند. از طرفی تاینی برانکو نیز وجود دارد که به عنوان یک هواپیمای مستحکم شناخته می گردد. سید به طور معمول آن را در فرودگاه های قدیمی در سراسر قاره فرود می آورد. خطوط هوایی برانکو همواره شما را به جایی که باید بروید می رساند.

لازم به ذکر است که در طول سفر خود در بازی، مواقعی پیش می آید که همراهان کلود به جای آن باید رهبری را بر عهده بگیرند. شما می توانید از ویژگی خاص هر شخصیت برای ادامه ماجراجویی آن ها بهره ببرید. به عنوان مثال، Red XIII می تواند روی دیوارها بدود، در حالی که کیت سیث می تواند با همراه خود اجسام سنگین را پرتاب کند. بارت نیز می تواند به اشیاء شلیک کند.

در این میان چدلی از شما برای بهبود درک خود از دنیا یاری می گیرد. همانطور که در منطقه ها مختلف کاوش می کنید، منطقه ها تازهی سرشار از گنج ها و شگفتی های طبیعی را کشف خواهید کرد. دیتا پوینت هایی که در سفرهای شما جمع آوری می شوند، می توانند برای توسعه مواد مفید تازه صرف شوند.

شبیه ساز مبارزه

در صورتی که به چدلی در تحقیقاتش یاری کنید، می توانید نبردهای تازه و چالش برانگیزتر را در بخش شبیه ساز مبارزه باز کنید که در نهایت به آیتم های خاصی منتهی می گردد. از طرفی با از بین بردن سنگ های راهنما، نوری را آزاد خواهید کرد که مسافران را به پناهگاه احضار که در آن کریستالی مملو از علم الهی قرار گرفته است، راهنمایی می نماید.

مینی گیم ها

در دومین قسمت از بازسازی فاینال فانتزی 7، نه تنها داستان ها و جنگ ها، بلکه انواع عناصر منحصربه فرد و سرگرم نماینده در انتظار بازیکنان است. یکی از این عناصر مینی گیم ها هستند که در سراسر دنیا بازی پراکنده شده اند. در مینی گیم Dolphin Show، دوست دلفینیی و آموزش دیده پریسیلا را محکم بچسبید و در آب های آندر جونون حرکت کنید، در Minecart Adventure سوار بر نوعی واگن در کوه کورل، جعبه های شینرا را که در طول مسیر با آن ها روبرو می شوید را نابود کنید تا آیتم های مفیدی بدست آورید، در Galactic Saviors عملا وارد یک بازی با موضوع نبرهای فضایی شوید، در Jumpfrog تبدیل به قورباغه شده و از روی مانع بپرید، در Pirates Rampage به اثری با موضوع دزدان دریایی بپردازید و در Run Wild با رد ه سبک راکت لیگ فوتبال بازی کنید.

از طرفی یکی از مجذوب کننده ترین مینی گیم هایی که ظاهراً در بازی قرار داده شده، بدون شک Fort Condor است که به خودی خود مانند یک بازی موبایلی کامل است. در این مینی گیم استراتژی، باید از پایگاه خود در برابر دشمنان دفاع کنید و حتی کلود و دوستانش به عنوان فرمانده به مبارزه می پیوندند و هر کدام مهارت منحصربه فردی دارند که می تواند جریان نبرد را تغییر دهد.

بازی Final Fantasy VII Rebirth در تاریخ 29 فوریه (10 اسفند) امسال برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "از شخصیت ها تا توانایی های نو؛ اطلاعات نوی از فاینال فانتزی 7 ریبرث منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شخصیت ها تا توانایی های نو؛ اطلاعات نوی از فاینال فانتزی 7 ریبرث منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید