بانک اطلاعات پیشکسوتان صنایع دستی راه اندازی می گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به منظور آنالیز فعالیت های صورت گرفته در شهر جهانی اصفهان و پیشنهادات اجرایی برای آینده تفاهم نامه با معاون خلاقیت و پژوهش فناوری شهرداری اصفهان ملاقات و گفت وگو کرد.

بانک اطلاعات پیشکسوتان صنایع دستی راه اندازی می گردد

رایزنی در مورد نحوه توسعه همکاری بین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری شهر جهانی اصفهان، آنالیز ابعاد و نتایج مثبت حاصل از تغییر ساختار و رویکرد ترویجی شهرداری شهر جهانی اصفهان به عنوان یک الگوی مناسب برای سایر شهرها و روستاهای جهانی کشور، گزارش انجام پروژه های پژوهشی در حوزه فراوری و فروش محصولات صنایع دستی و ارائه آموزش های میدانی به وسیله هنرمندان و صنعتگران با همراهی و یاری اتحادیه در شهر اصفهان از جمله موضوعات مهم مورد بحث بود این جلسه بود که روز گذشته 12 آذر ماه برگزار گردید.

بعلاوه آنالیز ظرفیت های شهرداری شهر جهانی اصفهان در برگزاری رویدادهای بین المللی، منطقه ای و ملی از دیگر موارد مطرح شده در راستای هم افزایی فی مابین دو مجموعه بود.

درج لوگوی شهر جهانی اصفهان در سربرگ مکاتبات شهرداری، پیش بینی فراوری برنامه در صدا وسیمای ملی برای نمایش رویدادها و ظرفیت های صنایع دستی استان و شهر اصفهان و بعلاوه راه اندازی بانک اطلاعات پیشکسوتان هنرهای سنتی و صنایع دستی در دبیرخانه شهر جهانی اصفهان از مصوبات این ملاقات بود.

در انتهای این ملاقات طراحی و بهسازی هشتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نمایش آثار فاخر همه استان های کشور به وسیله شهرداری اصفهان پیشنهاد شد.

منبع: گردشبان

به "بانک اطلاعات پیشکسوتان صنایع دستی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک اطلاعات پیشکسوتان صنایع دستی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید