بروزرسانی های مجذوب کننده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل، عکس

به گزارش گالری ابزار زیبا، زومیت نوشت: گوگل میت افکت های ویدیویی و دو ویژگی دیگر را در جدیدترین به روزرسانی دریافت کرد.

بروزرسانی های مجذوب کننده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل، عکس

گوگل میت میخواهد گزینه های سفارشی سازی نوی را برای کاربران وب و موبایل ارائه کند. گوگل در بیانیه ای رسمی بیان کرد که در روزهای آینده، سه ویژگی نو شخصی سازی ظاهر و بهبود کیفیت صدا و نور به گوگل میت اضافه می گردد.

اولین ویژگی مهم نو، امکان ترکیب چند افکت ویدیویی است. برای مثال، کاربران گوگل میت می توانند پس زمینه را با جلوه های فیلتر ترکیب نمایند تا تجربه ای پویاتر ایجاد نمایند.

یک آیکون لایه نو روی پیش نمایش ویدئو اضافه شده است که می توانید افکت های ترکیبی خود را در آنجا ببینید. می توان از همان آیکون برای حذف یک یا همه افکت ها استفاده کرد.

بعلاوه قابلیت ترکیب جلوه های ویدیویی با رابط کاربری نو و کارآمدتری ارائه می گردد که پیدا کردن و اعمال افکت های مختلف را برای کاربران گوگل میت آسان تر می نماید. برای راحتی کاربران افکت ها به سه دسته پس زمینه، فیلترها و ظاهر دسته بندی می شوند.

آپدیت نو افکت ویدئو گوگل میت

یکی دیگر از ویژگی های نو معرفی شده، نورپردازی استودیویی است. این ویژگی فقط برای کاربران وب گوگل میت در دسترس قرار گرفته است و با افزونه Duet AI for Google Workspace Enterprise قابل استفاده است.

این ویژگی برای شبیه سازی نور با کیفیت استودیو است و شامل قابلیت تنظیم موقعیت نور، روشنایی و رنگ می گردد.

آخرین ویژگی، صدای استودیو است و اکنون در نسخه وب در دسترس قرار گرفته است. قابلیت یادشده به طور اتوماتیک کیفیت صدای ضعیف هدست های بلوتوث معمولی و افراد در کنفرانس را با استفاده از هوش مصنوعی بهبود می بخشد. مانند نورپردازی استودیویی، این ویژگی نیز با افزونه Duet AI for Google Workspace Enterprise در دسترس قرار گرفته است.

کاربران گوگل میت نسخه وب، تا انتها ژانویه (11 بهمن) به روزرسانی را دریافت خواهند کرد؛ اما این به روزرسانی ها با تأخیر برای گوشی ها اعمال خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بروزرسانی های مجذوب کننده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی های مجذوب کننده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید