تاج هنوز سرمربی خاصی را برای تیم ملی پیشنهاد نداده

به گزارش گالری ابزار زیبا، میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته جوانان در خصوص شرایط تیم های جوانان و نوجوانان ایران گفت: حدود دو سال است که برای دو تیم نوجوانان و جوانان از اولین روزی که استعدادیابی را آغاز کردیم تا الان وقت گذاشتیم. امروز می خواهم روز تشکر باشد از همکارانم در کمیته جوانان، از استعدادیاب های کل کشور، از روسای هیئت های استان ها و همکارانم در فدراسیون. این تیم به مرحله نهایی رسیده است. تیم ملی جوانان ما از بین 9500 شرکت کننده به این 30 نفر رسید. خواهش می کنم این دو تیم را پوشش دهید.

تاج هنوز سرمربی خاصی را برای تیم ملی پیشنهاد نداده

او ادامه داد: اگر نام بازیکنان زیر 20 سال ما را یادداشت کنید، سال 2026 قطعا 60، 70 درصدشان در تیم بزرگسالان ما بازی خواهند کرد. زحمت کشیده شده و هزینه شده ولی نتیجه دست خداست. مطمئنم هم تیم جوانان و هم نوجوانان قدرت حضور در جام جهانی زیر 20 و زیر 17 سال را دارد.

ماجدی در خصوص اردوها و امکانات تیم جوانان گفت: اردوهای خوبی را در تهران داشتیم. بازی های محبت آمیز خوبی را هم انجام دادیم . با بلاروس و عمان بازی کردیم. الان هم بچه ها به اردن اعزام می شوند و اگر برنامه ریزی هایش انجام شود یک کمپ خوب در ترکیه خواهیم رفت. سه بازی محبت آمیز هم در آنتالیا داریم. هدف بازی خوب است. بعد از آن انشاالله تیم برمی شود. مسابقات هم از 10 اسفند برگزار می ود و باید در گروه استرالیا، قطر و ویتنام صف آرایی کنیم. امکانات خوبی را در اختیارشان گذاشتیم. مهمترین چیز که ما را از تیم های دیگر جدا می نماید، نیروی انسانی است.

او در خصوص تیم نوجوانان اضافه کرد: با نوجوانان هم مانند جوانان کار می کنیم. این اولین سالی است که یک ارتباط خوب بین زیر 17سال و زیر 20سال است. تیم نوجوانان ما در کافا شرکت نموده و ژاپن رفته است. ما زمانی باید بازی های محبت آمیز را انجام دهیم که نزدیک مسابقات باشیم. نوجوانان و جوانان ما فرقی با هم ندارند.

او در خصوص جلسه ای که همراه با مهدی تاج و صمد مرفاوی برگزار کردند گفت: آقای تاج از من بهتر می دانند که ما سرمایه گذاری کردیم و 2026 نتیجه این هزینه ها معین می شود. ما با ایشان ارتباط تنگاتنگی داریم و یاری می نمایند.

مرفاوی در خصوص عدم همکاری بعضی باشگاه ها با تیم ملی جوانان گفت: امروز با جواد نکونام صحبت کردم و ایشان گفت حق با شماست و بازیکنم را می فرستم. این را باید قبول کنیم که بازیکنی که باشگاه ها هزینه اش را می دهند باید برای خودشان بازی کند. بعلاوه زمانی بازیکن می دهند که فیفادی باشد ولی در نوجوانان و جوانان فیفادی نداریم. باید تعامل داشته باشیم . در اردوهای گذشته یکی، دو بازیکن به ما ملحق نشدند ولی از این اردو همه بازیکنان مان هستند. من به عنوان یک کاتالیزور سعی می کنم مسائل را رفع کنم که در اردوهای نهایی همه بازیکنان را داشته باشیم.

ماجدی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: طبق اساسنامه انتخاب سرمربی بزرگسالان پیشنهادش با رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه است. تا الان دو یا سه جلسه داشتیم و در دستور جلسه نبوده است . خود آقای تاج باید پیشنهاد دهنده باشند و اعضای دیگر تصویب یا تکذیب نمایند. فعلا در دستور کار نیامده است. اصلا اسمی نیامده است. من در خصوص چند دستگی چیزی نشنیده ام.

او در خصوص تیم امید اعلام کرد: تیم ملی المپیک ما مظلوم واقع می شود. بازیکنان تیم ملی المپیک برترین های تیم خودشان در لیگ هستند. در اختیار گذاشتن این بازیکنان برای تیم المپیک سخت است و من هم اعتقاد دارم سریع تر باید تیم تشکیل شود ولی تمریناتش در فیفادی است. کمیته جوانان برای تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان است و المپیک را هم اگر بخواهند به صورت رایگان در خدمت شان هستیم.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "تاج هنوز سرمربی خاصی را برای تیم ملی پیشنهاد نداده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج هنوز سرمربی خاصی را برای تیم ملی پیشنهاد نداده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید