تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی Honkai: Star Rail تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش گالری ابزار زیبا، استودیوی میهویو (miHoYo) به تازگی از تاریخ انتشار بازی رایگان و نقش آفرینی Honkai: Star Rail برای رایانه های شخصی و موبایل رونمایی نموده است.

تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی Honkai: Star Rail تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

این بازی فانتزی که در فضا جریان دارد، دنیا های بزرگ و ناشناخته را به تصویر می کشد. همراه با سیستم مبارزه نوبتی، نقشه های بزرگ با قابلیت کاوش بالا و داستان های جذابی که در کنار هم یک فضای بین ستاره ای مملو از شگفتی ها و تجربه های ارزشمند را می سازنده، بازی برای هواداران این ژانر بسیار سرگرم نماینده است.

در بازی قهرمان داستان با شجاعت به سمت کهکشان حرکت می نماید تا به حقیقتی در خصوص موضوعی که به سرطان دنیا ها معروف است، بپردازد. بازیکنان می توانند دنیا وسیعی را با فرهنگ ها و منظره ها متمایز تجربه نمایند. از ایستگاه فضایی هرتا یعنی جایی که داستان آغاز می گردد گرفته تا Jarilo-VI که در آن خطرات و درگیری های متعددی در فضایی منجمد وجود دارند و Xianzhou Luofu، جایی که هم مکان توسعه و هم نزاع است.

این بازی در واقع یک اسپین آف از بازی Honkai Impact 3rd است و قرار است که تغییرات متعددی را نسبت به نسخه های قبلی خود داشته باشد. دنیا باز این اثر مشابه با دیگر اثر استودیوی سازنده یعنی گنشین ایمپکت خواهد بود. این در حالی است که مبارزات اکشن ریل تایم گنشین ایمکت جای خود را به یک سیستم نوبتی خواهد داد.

انتشار قریب الوقوع Honkai: Star Rail به عنوان بخشی از برنامه های اصلی میهویو در طول امسال میلادی خواهد بود. از طرفی برآورد هایی در خصوص اضافه شدن پنجمین منطقه تازه گنشین ایمپکت در اواخر سال وجود دارد. این سازنده بعلاوه در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی تازه با نام Zenless Zone Zero است که در سال گذشته معرفی گردید. در هر صورت به نظر می رسد که Honkai: Star Rail یک موفقیت بزرگ برای میهویو باشد.

بازی Honkai: Star Rail در تاریخ 26 آوریل 2023 (6 اردیبهشت 1402) برای رایانه های شخصی، اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. نسخه پلی استیشن 4 و 5 بازی نیز در دست توسعه است اما تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی Honkai: Star Rail تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی Honkai: Star Rail تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید