تشریح دلایل عدم اعزام تیم ملی تنیس به مسابقات کشورهای اسلامی از زبان شایسته

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرنگاران: رئیس فدراسیون تنیس دلایل عدم اعزام تیم ملی کشورمان را به مسابقات تنیس کشورهای اسلامی که قرار است در اندونزی برگزار گردد را تشریح کرد.

تشریح دلایل عدم اعزام تیم ملی تنیس به مسابقات کشورهای اسلامی از زبان شایسته

مجید شایسته در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گالری ابزار زیبا، در مورد عدم اعزام تیم ملی تنیس ایران به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: این تصمیم در کمیته فنی فدراسیون اتخاذ شد. یکی از دلایل اخذ شدن چنین تصمیمی، این است که ملی پوشان ایران در مقطع کنونی احتیاج به تمرین بیشتری دارند و شرایط مسابقه برای آنها فراهم نیست. برای اینکه به دنبال کسب نتایج بهتری هستیم، باید با آمادگی بیشتری به میدان مسابقه برویم.

وی ادامه داد: ورزشکاران تیم ملی در اردو باقی خواهند ماند و برای آنها رقابت های دیگری را تا پیش از مسابقات دیویس کاپ و دیدار حساسی که با کویت داریم، مد نظر قرار خواهیم داد.

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه شرایط اعزام تیم ملی تنیس به اندونزی خاص بود، گفت: ورزشکاران کشورمان باید مسافت زیادی را برای رسیدن به محل برگزاری مسابقات طی می کردند. آنها همچنین باید تعداد روز زیادی را در این کشور برای برگزاری پیکارهای انفرادی و تیمی می مانند. همین موضوع ممکن بود باعث وارد شدن صدماتی به آمادگی جسمانی ورزشکاران کشورمان برای دیدار با کویت گردد. به همین دلیل از فدراسیون تنیس اندونزی عذرخواهی و اعلام کردیم که تیم ملی کشورمان در مسابقات فوق شرکت نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

به "تشریح دلایل عدم اعزام تیم ملی تنیس به مسابقات کشورهای اسلامی از زبان شایسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح دلایل عدم اعزام تیم ملی تنیس به مسابقات کشورهای اسلامی از زبان شایسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید