جودو قهرمانی جوانان آسیا - اقیانوسیه، صعود سه نماینده ایران به دیدار فینال

به گزارش گالری ابزار زیبا، روز پایانی رقابت های جودو قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه با صعود سه نماینده کشورمان به دیدار پایانی پیگیری شد.

جودو قهرمانی جوانان آسیا - اقیانوسیه، صعود سه نماینده ایران به دیدار فینال

به گزارش گالری ابزار زیبا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی جوانان با حضور 114 جودوکار در گروه مردان و 78 ورزشکار در گروه بانوان از 23 کشور از که از روز گذشته به میزبانی چین تایپه شروع شده است. امروز(سه شنبه) روز دوم و پایانی مسابقات با برگزاری مبارزات اوزان 81-، 90-، 100-، 100+ کیلوگرم در بخش مردان و اوزان 63-، 70-، 78-، 78=+ کیلوگرم در گروه بانوان پیگیری شد.

امروز و در روز پایانی، امین کامیابی در وزن 81- کیلوگرم، در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم پیروز شد کونال سجوال از هند را در 44 ثانیه ایپون کند و به نیمه نهایی راه یابد. او در این مرحله ریهاری ایکی استرالیایی را با شکست بدرقه کرد و به دیدار نهایی راه یافت.

علی پرهیزگار در وزن 100- کیلوگرم، در دور اول استراحت کرد و سپس با نماینده کره جنوبی رو به رو شد و پیروز شد در 47 ثانیه او را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. پرهیزگار در نیمه نهایی نیز از سد نماینده ژاپن گذشت و فینالیست شد.

در وزن 90- کیلوگرم، قاسم باغچقی بعد از یک دور استراحت، مغلوب ناگاشیما از ژاپن شد. او در شانس مجدد در 42 ثانیه دیپاشنو بالیان از هند را ضربه فنی کرد و برای رسیدن به مدال برنز یک حریف دیگر را در پیش رو دارد.

فرزین شاهباز نماینده وزن 100+ کیلوگرم کشورمان نیز در اولین دور با چن چون چیا از چین تایپه مسابقه داد و او را در یک دقیقه و 28 ثانیه مغلوب کرد. او در مرحله نیمه نهایی مغلوب نماینده مغولستان شد و اکنون باید برای رسیدن به مدال برنز، باید شانس خود را امتحان کند.

همچنین در بخش بانوان مریم بربط در وزن 70 کیلوگرم در دور اول استراحت کرد و در دور دوم پیروز شد حریف خود را ضربه فنی کند. این بانوی شایسته ایران در دور سوم نیز حریف خود را ایپون کرد و با اقتدار فینالیست شد.

صدف بیرانوند در وزن 63 کیلوگرم مقابل لو ینگ لیائو از چین تایپه شکست خورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جودو قهرمانی جوانان آسیا - اقیانوسیه، صعود سه نماینده ایران به دیدار فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودو قهرمانی جوانان آسیا - اقیانوسیه، صعود سه نماینده ایران به دیدار فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید