معین نرخ تضمینی خرید گندم در سال 99

به گزارش گالری ابزار زیبا، نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به شورای اقتصاد، پیشنهاد خرید تضمینی گندم با قیمت 2300 تومان را برای سال آینده ارائه نموده است.

معین نرخ تضمینی خرید گندم در سال 99

به گزارش گروه رسانه های گالری ابزار زیبا، عبدالله حاتمیان در تبادل نظر با قدس آنلاین اظهار کرد: پیشنهاد افزایش 35درصدی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال 99نسبت به امسال از سوی وزارت جهادکشاورزی به شورای اقتصاد ارائه شده است.

وی اضافه کرد: به عبارتی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده 2300پیشنهاد شده است که البته هنوز این موضوع در شورای اقتصاد به تصویب نرسیده است.

حاتمیان ادامه داد: البته این قیمت مشروط و بسته به نوسان قیمت نهاده های کشاورزی در موضوع گندم مشخص شده و ممکن است با تغییر قیمت نهاده ها، دچار افزایش و یا کاهش قیمتی در حد ناچیز گردد.

عضو کمیسیون جهادکشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: قیمت پایین نرخ تضمینی خرید گندم در امسال باعث شد که سطح زیرکشت گندم در کشور کاهش پیدا کند که در صورت ادامه این موضوع ، ممکن است خودکفایی کشور در فراوری گندم به خطر افتد از این رو دولت در زمینه نرخ تضمینی خرید گندم باید همه جوانب را مورد آنالیز و لحاظ قرار دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معین نرخ تضمینی خرید گندم در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین نرخ تضمینی خرید گندم در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید