تقاضای پایین برای آیفون 14 پلاس منجر به کاهش فراوری آن شده است

به گزارش گالری ابزار زیبا، آیفون 14 پلاس حداقل بر روی کاغذ گوشی بسیار جذابی برای هواداران آیفون محسوب می گردد زیرا مقرون به صرفه ترین آیفون مجهز به نمایشگر بزرگ است. با وجود اینکه بسیاری از کاربران به استفاده از نمایشگرهای بزرگ علاقه دارند، اما بر اساس گزارش های نو به نظر می رسد فروش این گوشی پایین تر از حد انتظار است. به همین دلیل اپل به حداقل یکی از تامین کنندگان اعلام نموده که تامین قطعات مربوط به این گوشی را تا اطلاع ثانوی متوقف کند.

تقاضای پایین برای آیفون 14 پلاس منجر به کاهش فراوری آن شده است

برای یادآوری باید بگوییم که آیفون 14 پلاس با قیمت پایه 900 دلار راهی بازار شده که جانشین آیفون 13 مینی محسوب می گردد. همانطور که احتمالا می دانید، فروش گوشی های آیفون مینی هم پایین تر از حد انتظار بود و به همین دلیل اپل آن ها را کنار گذاشت.

همانطور که گفتیم، اپل از یکی از تامین کنندگان خواسته که فعلا ارائه قطعات را متوقف کند و دو تامین کننده دیگر هم اندازه فراوری قطعات را به طور قابل توجهی کاهش داده اند. از بین دلایل تقاضای پایین این گوشی هم باید بگوییم که نسبت به آیفون 14 تفاوت خاصی ندارد و صرفا از نمایشگر و باتری بزرگ تر بهره می برد. بعلاوه کاربران با پرداخت 100 دلار بیشتر می توانند آیفون 14 پرو را بخرند که از حفره نمایشگر و دوربین بهتر استفاده می نماید.

با وجود این اتفاق، ظاهرا اپل میخواهد سال آینده آیفون 15 پلاس را هم به دست کاربران برساند. بنابراین ممکن است همان رویکرد استفاده شده برای مدل های مینی، برای مدل های پلاس هم تکرار گردد. این یعنی اگر سال آینده هم آیفون 15 پلاس تقاضای چندانی نداشته باشد، پس به احتمال زیاد اپل این گوشی ها را هم به طور کامل کنار می گذارد. البته طی ماه های آینده با انتشار گزارش های بیشتر، باید ببینیم که آیا آمار فروش این گوشی بیشتر از مدل های مینی است یا کمتر از آن ها محسوب می گردد. اما در هر صورت با توجه به شواهد فعلی، آینده مدل های پلاس آیفون در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "تقاضای پایین برای آیفون 14 پلاس منجر به کاهش فراوری آن شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای پایین برای آیفون 14 پلاس منجر به کاهش فراوری آن شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید