تور مشهد با قطار از چه شهرهایی انجام می گردد؟

به گزارش گالری ابزار زیبا، اگر می خواهید با تور مشهد با قطار به این شهر بروید و اطلاعات بیشتری در این مورد می خواهید، این مطلب می تواند شما را به طور کامل هدایت کند.

تور مشهد با قطار از چه شهرهایی انجام می گردد؟

به گزارش گالری ابزار زیبا، تور مشهد با قطار یکی از برترین گزینه های سفر برای بخش میانه جامعه است. سفر با قطار مزایای بسیاری دارد که مقرون به صرفه بودن و ایمن بودن آن از مهم ترین ویژگی هایش به شمار می رود. بیشتر شهرهای ایران مسیر ریلی دارند اما مهم ترین مبادی برای سفر به مشهد با قطار تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، رشت، کرمانشاه، یزد و تبریز هستند. بهتر است بدانید برخی از قطارهای این مبادی لوکس و 5 ستاره هستند که به علت سفر مقرون به صرفه و مالی قصد داریم به توضیح قطارهای 4 ستاره و مقرون به صرفه بپردازیم.

فهرست شهرهایی که تور مشهد با قطار از آن ها انجام می گردد:

  • تور مشهد از تهران با قطار (مسافت 900 کیلومتر، زمان سفر حدود 11 ساعت)
  • تور مشهد از اصفهان با قطار (مسافت 1484 کیلومتر، زمان سفر حدود 18 ساعت)
  • تور مشهد از تبریز با قطار (مسافت 1542 کیلومتر، زمان سفر حدود 23 ساعت)
  • تور مشهد از یزد با قطار (مسافت 918 کیلومتر، زمان سفر حدود 14 ساعت)
  • تور مشهد از رشت با قطار (مسافت 1057 کیلومتر، زمان سفر حدود 16 ساعت)
  • تور مشهد از کرمانشاه با قطار (مسافت 1380 کیلومتر، زمان سفر حدود 21 ساعت)
  • تور مشهد از شیراز با قطار (مسافت 1350 کیلومتر، زمان سفر حدود 15 ساعت)
  • تور مشهد از ساری با قطار (مسافت حدود 710 کیلومتر، زمان سفر حدود 14 ساعت)

پرطرفدارترین مسیرهای تور مشهد با قطار

از میان انواع تور مشهد با قطار، تور مشهد از تبریز پس از تور مشهد از تهران، دومین مسیر پر تردد ریلی تور با مقصد مشهد، در کل کشور است. قطارهای 4 تخته و 6 تخته رجا مسافران تبریز به مشهد و بلعکس را جا به جا می نمایند. تور مشهد از اصفهان با قطارهای رجا، نورالرضا، جوپار و بن ریل انجام می گردد. تور مشهد از شیراز با قطارهای رجا و بن ریل و تور مشهد از کرمانشاه با قطارهای فدک، رجا و بن ریل برگزار می گردد.

استعلام قیمت

تور مشهد از یزد و تور مشهد از ساری فقط با قطارهای رجا انجام می پذیرد. مسافران تور مشهد از ساری نیز با قطارهای فدک، رجا و بن ریل جا به جا می شوند.

تور مشهد از تهران با قطار

مطمئناً شلوغ ترین مسیر تور مشهد، تور مشهد از تهران است که در هر روز و هر ساعتی قطار به سمت مشهد حرکت می نماید. از راه آهن تهران تا راه آهن مشهد حدود 900 کیلومتر مسافت وجود دارد که 11 ساعت در راه خواهید بود. شهرهای سمنان، شاهرود، نقاب و نیشابور هم شهرهایی هستند که در مسیر ریلی خواهید دید.

تور مشهد از اصفهان با قطار

از دیگر مسیرهای پرتردد تور مشهد با قطار، تور مشهد از اصفهان است. فاصله اصفهان تا مشهد حدود 1484 کیلومتر است و شما حدود 16 ساعت در مسیر خواهید بود. ایستگاه مسیر اصفهان به مشهد با قطار نور الرضا شامل کاشان، تهران، سمنان، شاهرود و نیشابور می گردد؛ اما مسیر ایستگاه اصفهان به مشهد با قطارهای رجا (بادرود، کاشان، محمدیه، تهران، ورامین، سمنان، دامغان، شاهرود، نقاب و نیشابور) فرق دارد.

تور مشهد از شیراز با قطار

تور مشهد از شیراز یکی دیگر از برترین تورهای مشهد است که مسافران بسیاری دارد. مسافت شیراز تا مشهد حدود 1350 کیلومتر است که باید 17 ساعت زمان را سپری کنید تا به مشهد برسید. شهرهای مرو دشت، سیوند، شهرضا، سیستان، ارغان، بجستان، بشرویه، تربت حیدریه و فریمان از شهرهای مهم در مسیر ریلی شیراز به مشهد هستند.

تور مشهد از یزد با قطار

تور مشهد از یزد را می توان جزئی از مسیرهای پر تردد دانست که فاصله یزد تا مشهد حدود 918 کیلومتر است و زمانی حدود 14 ساعت را در مسیر خواهید بود. شهرهایی که با قطار گذر می کنید شامل بافق، طبس، تربت حیدریه و فریمان می گردد. ستاره های شب در این شهر های کویری بسیار دیدنی خواهد بود.

تور مشهد از کرمانشاه با قطار

مهم ترین مبدا به مسیر مشهد، تور مشهد از کرمانشاه است. مسافت کرمانشاه تا مشهد 1380 کیلومتر است که حدود 23 ساعت زمان را در مسیر خواهید بود. تور مشهد از کرمانشاه با قطار از شهرهایی همانند بیستون، صحنه، فیروزان، نهاوند، ملایر، زنگنه، توره، اراک، سلفچگان، قم، گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، داورزن، سبزوار، نیشابور و ملک آباد عبور می نماید.

تور مشهد از تبریز با قطار

تور مشهد از تبریز هم یکی از طولانی ترین مسافت های ریلی محسوب می گردد که 1542 کیلومتر است. حدود 23 ساعت زمان را در مسیر خواهید بود که شهرهایی همانند زارعی، آذر شهر، عجب شیر، مراغه، خراسانک، میانه، زنجان، خرم دره، تاکستان، قزوین، هشتگرد، کرج، تهران، سمنان، دامغان، شاهرود، نقاب و نیشابور را پشت سر خواهید گذاشت.

تور مشهد از رشت با قطار

تور مشهد از رشت یکی دیگر از مبادی مهم به شمار می رود که زیباترین مسیر ریلی را دارد. مسافت رشت تا مشهد حدود 1057 کیلومتر است که زمانی 15 ساعته را در مسیر خواهید بود. شهرهایی که در مسیر خواهید دید شامل قزوین، کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب و نیشابور می گردد.

مزایای استفاده از تور مشهد با قطار چیست؟

  • لذت بردن بیشتر از مسیر سفر
  • گپ و گفت با خانواده
  • پیدا کردن دوستان نو
  • امن بودن مسیر ریلی از حوادث جاده ای
  • مشاهده جاذبه شهرهای مختلف
  • معایب استفاده از تور مشهد با قطار چیست؟
  • خستگی مسیر به علت مسافت طولانی
  • تاخیر در زمان رسیدن یا حرکت قطار
  • سر و صدای دیگران داخل کوپه و راهرو قطار

اقامت در تور مشهد با قطار، چه هتل هایی را شامل می گردد؟

زمانی که شما تور مشهد از مبادی مختلفی را رزرو می کنید، مطمئناً هتل هایی هم در این تور وجود دارند که بسته به سلیقه شما انتخاب می شوند. جهت آشنایی و اطلاع بیشتر شما عزیزان با هتل هایی که در تور مشهد با قطار رزرو می شوند، فهرست کامل و جامعی را برای شما جمع آوری نموده ایم که خواهید خواند.

  • تور مشهد با هتل های 5 ستاره: هتل نگین مصلی مشهد و هتل ارغوان مشهد
  • تور مشهد با هتل های 4 ستاره: هتل الغدیر مشهد
  • تور مشهد با هتل های 3 ستاره: هتل آفاق مشهد، هتل ساوین مشهد، هتل صحرا مشهد
  • تور مشهد با هتل های 2 ستاره: هتل ارگ مشهد، هتل مهریز مشهد، هتل آبشار مشهد
  • تور مشهد با هتل آپارتمان: هتل آپارتمان یلدا مشهد

تمامی هتل های ذکر شده همراه با تور مشهد از مبادی مختلف در سایت های مختلف رزرو هتل قابل رزرو هستند و هیچ محدودیتی برای رزرو تور مشهد با قطار از تبریز یا تور مشهد با قطار از اصفهان در بازه های زمانی مختلف وجود ندارد.

منبع: دنیای سفر

به "تور مشهد با قطار از چه شهرهایی انجام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مشهد با قطار از چه شهرهایی انجام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید