توییتر به زودی ویرایش توییت ها را امکان پذیر می نماید

به گزارش گالری ابزار زیبا، کاربران Twitter Blue از اواخر این ماه می توانند به لطف آپدیت نو توییتر، توییت های خود را حتی بعد از انتشار هم ویرایش نمایند.

توییتر به زودی ویرایش توییت ها را امکان پذیر می نماید

بالاخره قابلیتی که کاربران توییتر منتظرش بوده اند قرار است به این اپلیکیشن اضافه گردد؛ امکان ویرایش توییت بعد از ارسال. اکنون کاربران توییتر امکان ویرایش توییت خود را ندارند. آن ها فقط می توانند توییت ها را پاک نمایند و یک توییت تازه به جای آن نوشته و مجددا آن را پست نمایند. اما حالا این شرکت میخواهد قابلیت ویرایش توییت ها را هم در اختیار کاربرانش قرار دهد.

البته تمام کاربران توییتر نمی توانند از این قابلیت تازه بهره ببرند. به گزارش وب سایت The Verge، فقط کسانی که از نسخه پولی این اپلیکیشن یعنی Twitter Blue استفاده می نمایند می توانند توییت های خود را ویرایش نمایند. گفتنی است کاربران توییتر با پرداخت اشتراک ماهانه 5 دلار می توانند از این نسخه توییتر استفاده نمایند.

اگرچه Twitter Blue یک نسخه مجهزتر از توییتر به شمار میرود اما این بدان معنا نیست که قابلیت یادشده منحصرا برای این نسخه در دسترس قرار خواهد داشت. به احتمال بسیار فراوان، سایر کاربران توییتر هم در آینده ای نزدیک قادر خواهند بود از این قابلیت کاربردی و مجذوب کننده بهره ببرند. حال این اتفاق چه زمانی رخ می دهد هنوز تعیین نشده است.

در رابطه با این قابلیت تازه هم باید بگوییم توییتر در حال تست آن است اما از اواخر این ماه، آن را در دسترس کاربران خود قرار می دهد. اینطور که به نظر می رسد، توییت ها تا 30 دقیقه بعد از انتشار قابل ویرایش خواهند بود و در صورت ویرایش شدن هم یک لیبل کنار آن ها به نمایش در می آید تا کاربران دیگر متوجه شوند که این توییت، نسخه ویرایش شده توییت قبلی است. در تصویر زیر می توانید دقیقا متوجه شوید یک توییت ویرایش شده به چه شکلی منتشر خواهد شد.

به گفته توییتر، ظاهرا این قابلیت فعلا با گروه کوچکی از کاربران یک کشور در حال تست و آنالیز است تا تعیین گردد آیا کاربران به درستی از آن استفاده خواهند کرد یا خیر. چون ممکن است بعضی از افراد از این قابلیت سو استفاده نمایند. هنگامی که تست اولیه به سرانجام برسد، این قابلیت برای کاربران Twitter Blue در دسترس قرار می گیرد که گفته می گردد اواخر این ماه این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "توییتر به زودی ویرایش توییت ها را امکان پذیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر به زودی ویرایش توییت ها را امکان پذیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید