نرم افزار و اپلیکیشن

رازگشایی از برابر بودن سرعت نور با مختصات هرم بزرگ مصر

کافی است کمی در اینترنت جست وجو کنید تا با انبوه مطالب دانش گمشده پیشینیان، باستان شناسی فضایی، اسرار مصر باستان و ... روبرو شوید. یکی از معروف ترین این ادعاها، ارتباط بین سرعت نور و مختصات جغرافیایی اهرام مصر است.

3 اردیبهشت 1403

بازی Indika اردیبهشت ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

کمپانی 11bit studios و استودیوی Odd Meter به تازگی از تاریخ انتشار بازی ماجراجویی مبتنی بر روایت INDIKA رونمایی نموده است.

9 فروردین 1403

ورک استیشن (Workstation) چیست و چرا یک متخصص به آن احتیاج دارد؟

اگر شما هم احتیاج به استفاده از نرم افزارهای سنگین در رایانه خود دارید، باید با مفهوم ورک استیشن (ایستگاه کاری) آشنا باشید تا بتوانید با توجه به احتیاجهای خود بهینه ترین استفاده را از کامپیوتر داشته باشید.

6 فروردین 1403

چرا گوشی های هوشمند به فن نیاز ندارند؟

هر ساله شاهد افزایش قدرت گوشی های هوشمند هستیم و حالا گوشی های پرچم دار از نظر قدرت پردازشی می توانند تا حد قابل توجهی به عنوان کامپیوتر هم انجام وظیفه کنند. ولی چرا با وجود بهره گیری از این قدرت فوق العاده، گوشی های هوشمند به فن نیاز ندارند؟ در ادامه...

29 اسفند 1402

آگهی استخدام کارشناس IT و توسعه دهنده وب

روزنامه خبر جنوب از کارشناسان IT و توسعه دهنده وب برای همکاری دعوت به عمل می آورد.

1 اسفند 1402

از شخصیت ها تا توانایی های نو؛ اطلاعات نوی از فاینال فانتزی 7 ریبرث منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اطلاعات و اسکرین شات های جدیدی از بازی مورد انتظار Final Fantasy VII Rebirth منتشر نموده است.

21 بهمن 1402

بروزرسانی های مجذوب کننده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل، عکس

زومیت نوشت: گوگل میت افکت های ویدیویی و دو ویژگی دیگر را در جدیدترین به روزرسانی دریافت کرد.

1 بهمن 1402

راهنمای خرید برترین هدست های لاجیتک؛ مدل های هیجان انگیز و کارآمد

بازی های ویدیویی به عنوان یکی از محبوب ترین تفریح های جهان، همیشه مورد توجه قرار گرفته اند. به همین علت، داشتن تجهیزات مناسب برای بازی کردن از جمله هدست های گیمینگ، بسیار مهم است. در این راستا، لاجیتک به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان هدست گیمینگ،...

28 دی 1402

کد اینترنت اضطراری ایرانسل و همراه اول

شاید کمتر عبارت اینترنت اضطراری به گوش تان خورده باشد و هیچ گاه از آن استفاده نکرده باشید ولی اپراتورها همچون شارژ اضطراری، یک سرویس اینترنت اضطراری هم دارند.

11 دی 1402

ببینید؛ بازی تازه سازندگان Life is Strange معرفی گردید

استودیوی Dont Nod به تازگی با انتشار تریلری از بازی داستان محور Lost Records: Bloom and Rage برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

21 آذر 1402

ناپدید شدن صدها ستاره بدون هیچ ردپایی!

شرحات در خصوص سرنوشت نهایی این ستاره های گمشده از شرح درباره ابرنواخترهای شکست خورده تا کره های دایسون متغیر است.

15 آبان 1402

بادزهای نو شیائومی روی رقبا را کم می کند؟، عکس

در کنار سری تازه شیائومی ردمی نوت 13، این شرکت همچنین هدفون های مقرون به صرفه ردمی بادز 5 TWS خود را معرفی کرد که اکنون برخی از ویژگی های درجه یک پرچمدار را ارائه می دهد و این یک گام بزرگ نسبت به نسل قبل است.

1 مهر 1402

یونیتی از این پس به ازای تعداد نصب بازی از توسعه دهندگان پول می گیرد

هزینه استفاده از موتور بازی سازی یونیتی بار دیگر در حال افزایش است. این شرکت از اول ژانویه سال 2024 میخواهد هزینه جدیدی را به عنوان Unity Runtime Fee از توسعه دهندگان دریافت کند. این هزینه بر اساس تعداد کاربرانی که بازی های ساخته شده با این موتور بازی سازی پرمصرف...

23 شهریور 1402

آخرین سلفی های روی زمین از نگاه هوش مصنوعی، عکس

تصاویر هولناکی از آنچه ممکن است آخرین سلفی های گرفته شده روی زمین به نظر برسد به وسیله یک فراوری کننده با هوش مصنوعی ساخته شده است.

11 تیر 1402

راهنمای انتخاب برترین دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند، یکی از انواع دستگیره های دیجیتالی است که به عنوان برترین راهکار برای تامین امنیت فضاها انتخاب می گردد و هواداران زیادی نیز دارد. اما در این میان، در خرید دستگیره دیجیتال نیز باید با دقت زیادی انجام گردد تا احتیاج افراد، به درستی برطرف...

27 خرداد 1402

هنر ذخیره کردن: وقتی ذخیره کردن بازی چیزی فراتر از چک پوینت و ذخیره اتوماتیک است

در سال هایی که صنعت بازی در حال شکل گیری بود، همچنان که دستگاه های آرکید جای خود را به کنسول های خانگی دادند، داستان ها نقش پررنگ تری در بازی ها پیدا کردند و بدین ترتیب بازی ها طولانی تر شدند. این دو عامل، یعنی اضافه شدن خط داستانی و طولانی تر شدن بازی ها،...

12 خرداد 1402

چگونگی دریافت پاداش صرفه جویی برق به وسیله مشترکان ، نحوه محاسبه تعرفه های برق خانگی

سخنگوی صنعت برق گفت: پاداش 10 کیلووات ساعت صرفه جویی سال جاری برای مشترکان کم مصرف، برابر با 40 کیلووات ساعت سال گذشته است و بنابراین سال جاری انگیزه بیشتری برای مشترکان وجود دارد تا بتوانند در این طرح مشارکت بیشتری داشته باشند.

2 خرداد 1402

آموزش ضبط مکالمه در گوشی های سامسونگ؛ هر آنچه باید بدانید

ضبط تماس روی گوشی های سامسونگ کار چندان سختی نیست. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه باید روی گوشی های هوشمند سامسونگ نوع گلکسی تماس ها را ضبط کنید.

17 اردیبهشت 1402

پلی استیشن 5 پرو در راه است!

اولین نمونه های پلی استیشن 5 پرو احتمالاً به زودی دردسترس توسعه دهندگان بازی قرار خواهد گرفت.

13 اردیبهشت 1402

تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی Honkai: Star Rail تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

استودیوی میهویو (miHoYo) به تازگی از تاریخ انتشار بازی رایگان و نقش آفرینی Honkai: Star Rail برای رایانه های شخصی و موبایل رونمایی نموده است.

20 فروردین 1402
تعداد: (69)