بازی رایانه ای و کنسول بازی

بازی Indika اردیبهشت ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

کمپانی 11bit studios و استودیوی Odd Meter به تازگی از تاریخ انتشار بازی ماجراجویی مبتنی بر روایت INDIKA رونمایی نموده است.

9 فروردین 1403

از شخصیت ها تا توانایی های نو؛ اطلاعات نوی از فاینال فانتزی 7 ریبرث منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اطلاعات و اسکرین شات های جدیدی از بازی مورد انتظار Final Fantasy VII Rebirth منتشر نموده است.

21 بهمن 1402

راهنمای خرید برترین هدست های لاجیتک؛ مدل های هیجان انگیز و کارآمد

بازی های ویدیویی به عنوان یکی از محبوب ترین تفریح های جهان، همیشه مورد توجه قرار گرفته اند. به همین علت، داشتن تجهیزات مناسب برای بازی کردن از جمله هدست های گیمینگ، بسیار مهم است. در این راستا، لاجیتک به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان هدست گیمینگ،...

28 دی 1402

ببینید؛ بازی تازه سازندگان Life is Strange معرفی گردید

استودیوی Dont Nod به تازگی با انتشار تریلری از بازی داستان محور Lost Records: Bloom and Rage برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

21 آذر 1402

یونیتی از این پس به ازای تعداد نصب بازی از توسعه دهندگان پول می گیرد

هزینه استفاده از موتور بازی سازی یونیتی بار دیگر در حال افزایش است. این شرکت از اول ژانویه سال 2024 میخواهد هزینه جدیدی را به عنوان Unity Runtime Fee از توسعه دهندگان دریافت کند. این هزینه بر اساس تعداد کاربرانی که بازی های ساخته شده با این موتور بازی سازی پرمصرف...

23 شهریور 1402

هنر ذخیره کردن: وقتی ذخیره کردن بازی چیزی فراتر از چک پوینت و ذخیره اتوماتیک است

در سال هایی که صنعت بازی در حال شکل گیری بود، همچنان که دستگاه های آرکید جای خود را به کنسول های خانگی دادند، داستان ها نقش پررنگ تری در بازی ها پیدا کردند و بدین ترتیب بازی ها طولانی تر شدند. این دو عامل، یعنی اضافه شدن خط داستانی و طولانی تر شدن بازی ها،...

12 خرداد 1402

پلی استیشن 5 پرو در راه است!

اولین نمونه های پلی استیشن 5 پرو احتمالاً به زودی دردسترس توسعه دهندگان بازی قرار خواهد گرفت.

13 اردیبهشت 1402

تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی Honkai: Star Rail تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

استودیوی میهویو (miHoYo) به تازگی از تاریخ انتشار بازی رایگان و نقش آفرینی Honkai: Star Rail برای رایانه های شخصی و موبایل رونمایی نموده است.

20 فروردین 1402

سه بازی فرعی تازه در دنیای لیگ آو لجندز در راه هستند

بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) هواداران بسیار زیادی در دنیای تفریح دارد. این بازی در سبک موبا (MOBA) بوده و عملکرد بسیار خوبی در این چند سال داشته است. مخصوصاً اینکه لیگ آو لجندز یک عنوان رایگان بوده و همین باعث شده تا افراد زیادی به آن دسترسی داشته باشند.

7 اسفند 1401

برترین قابلیت گیمینگ گوگل شاید به گوشی های سامسونگ بیاید

اینطور که به نظر می رسد، گوگل می خواهد پنل مخصوص گیمینگ خود را که از آن به عنوان Game Dashboard یاد می گردد برای گوشی های سامسونگ هم عرضه کند.

15 مرداد 1401

نگاهی به روتر دو بانده دی لینک DIR، 825M

در ادامه معرفی و بررسی روترهای دو بانده ارزان قیمت بازار، می خواهیم سراغ روتر دی لینک 825M برویم.

23 تیر 1401

مشارکت بنیادملی بازی های رایانه ای و همراه اول در تولید 2 بازی در حوزه متاورس

تهران (پانا) - فراخوان رویداد مشترک بنیاد ملی بازی های رایانه ای و اپراتور همراه اول برای تولید بازی های ویدئویی در حوزه متاورس منتشر شد. بر اساس این فراخوان به 2 طرح برتر برای مشارکت در تولید و سرمایه گذاری تا سقف یک میلیارد تومان اختصاص پیدا می کند.

21 تیر 1401

بازی های کوتاه برای نوروز: Little Nightmares 2

شاید روزهای تعطیلات برای بسیاری از ماها خسته کننده باشد. این موضوع هم منطقی است به علت اینکه کار خاصی برای انجام دادن نداریم! حال اگر در پی کمی هیجان در این میان هستید، بهتر است به گیمینگ بپردازید. چه بهتر که بازی انتخابی شما به سبک ترسناک باشد. بازی کابوس...

14 خرداد 1401

مرد آزاد از پس خاطره پردازی و محافظ برآمد (باکس آفیس هفته)

فیلم مرد آزاد (Free Guy) در آخر هفته ای که چندین فیلم نو روی پرده رفته، کماکان در صدر جدول باکس آفیس به جای مانده است.

4 شهریور 1400

توییت ظریف پس از بازدید از کارخانه نوآوری آزادی

خبرنگاران آنلاین:وزیر امور خارجه کشورمان س از بازدید از کارخانه نوآوری آزادی در توییتی نوشت: تروریسم مالی ترامپ مانع از دست یابی کارآفرینان به رویاهایشان نمی گردد.

15 آذر 1398

فوتبال زیر 16 سال مقدماتی آسیا، صعود ایران به مرحله نهایی با شکست افغانستان

شاگردان حسین عبدی با پیروزی پرگل در آخرین دیدار مرحله مقدماتی برابر افغانستان و کسب سه پیروزی متوالی، مقتدرانه راهی مرحله نهایی قهرمانی زیر 16سال آسیا شدند.

6 آبان 1398

تهیه کننده گیرز آو وار: فورتنایت را کم و بیش لغو کرده بودم

یکی از مدیران سابق شرکت بازی سازی اپیک گیمز طی مصاحبه ای فاش کرد که قصد لغو ساخت این بازی را داشته است؛ طوری که اگر او در این شرکت ماندگار می شد، امروز چیزی تحت عنوان بازی فورتنایت وجود نداشت.

14 مرداد 1398

آیا دارک سولز به درجه سختی آسان نیاز دارد؟

قصد دارم در این مقاله به یکی از جنجالی ترین سوالاتی که در عرصه بازی های ویدئویی پرسیده می شود پاسخ دهم: آیا دارک سولز به درجه سختی آسان نیاز دارد؟ درجه سختی بالای دارک سولز، و دیگر بازی های اکشن نقش آفرینی فرام سافتور (From Software) زبانزد خاص و عام است. مبارزات...

31 خرداد 1398